Uitgerekend September 2019

Ik zit nu op 12 weken precies.  Ben vooral op internet aan het zoeken naar buikjes van anderen.   Maar ook daar in zit een mega verschil.   De ene heeft al een beste buik en de ander zie je nog helemaal niet bij.  Merk dat dat me wel onzeker maakt.  Vorige week een goede echo gehad maar toch twijfels en omdat mijn buik ook niet echt groeit vraag ik me wel eens af of er wel iets in zit. 
 Over twee weken pas controle en dan het hartje voor het eerst luisteren maar dat lijkt een eeuwigheid te duren....

Mijn buik is sinds een paar weken ook minder dik lijkt het. Overigens mijn darmen zijn ook rustiger, dus wellicht ligt het daar aan. Volgende week vrijdag eindelijk de termijnecho

Mijn darmen zijn ook een stuk rustiger maar het buikje is nu echt aanwezig. Ik draag wel een zwangerschapsbroek waardoor het iets meer wordt benadrukt (vanwege die lage knoop) maar ook als ik thuis ben in mijn joggingsbroek kun je er niet meer omheen. Ik ben nu ook wat aangekomen, volgens mij rond een kilo. Ik las gister in mijn zwangerschapsapp dat ik de aankomende weken ongeveer een halve kilo ga aankomen per week. Dat is wel even slikken ;-)!

Ik heb ook rommelige darmen maar die zijn ook ruimte aan het maken dus ook niet zo gek.
Ik heb al het idee dat mijn buik veranderd is maar andere zien het nog niet. Ik heb wel al 2 weken jurkjes en stretch broeken aan want mijn spijkerbroek zit echt niet lekker meer.
Mijn startgewicht die ik had opgegeven en het wegen bij de verloskundige verschilde 5 kilo oeps. Maar dat was net na de feestdagen. Ben daarna veel afgevallen  Ik ben nu 1.5 kilo lichter dan mijn startgewicht. Ik eet ook veel minder nog steeds vaak misselijk en weinig eetlust. Ben benieuwd als dat veranderd of ik veel aankom ik hoop van niet en zal proberen om zo gezond mogelijk te eten in hoeverre dat kan. 

Hoii meiden ,

vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht van mammalicious ! Zitten echt super lekker en zijn ook echt mooi. Echt een aanrader :) 
volgende week maandag de geslachtsbepaling heb er zo een zin in!! Ben vandaag 13+4 ik heb echt geen idee heeft iemand van jullie al de geslacht bepaling gehad??
Heerlijk zoveel september kindjes hihi 
Liefs Priscilla 

Anemoontje jij bent nu 9-10 weken toch? Ik heb in die weken ook veel last gehad van mijn buik. Met name na het avondeten begon het en de volgende ochtend was het weg vaak. Soms ook overdag dat ik kramp had en dan ook last van de winderigheid erbij. Zijn dus echt je darmen.. Zolang je geen erge krampen krijgt icm bloedverlies hoef je je geen zorgen te maken. Je darmen gaan anders werken door je hormonen en moeten ook plaats maken voor je baarmoeder, dus niet gek dat die wat van zich laten horen ;-) Ik ben nu 11.5 week en had het gisteren ook weer. Nu is het weer weg..
Mijn buik wordt sinds een aantal dagen ook iets meer zichtbaar, vooral 's avonds is het nu echt een klein bolletje ? dit was afgelopen weken nog niet zichtbaar. 'S ochtends is het wel duidelijk minder. Ik vind het juist leuk dat je het nu wat begint te zien! Zolang ik mijn shirts en broeken om mijn armen/benen etc. nog goed pas en hetzelfde zitten als voorheen, vind ik het niet erg om iets aan te komen (want dat is dan voornamelijk baby/baarmoeder). 

Oh en Wendess ik zou je niet teveel zorgen maken! Het verschilt heel erg per persoon wanneer je wat ziet. Mijn moeder vertelde dat ze bij mij pas na een week of 16 wat begon te zien en ik was uiteindelijk bij de geboorte 4000 gram ? Mijn beste vriendin is ook zwanger en die is nu 15 weken en die hoeft ook pas nu positiekleding aan.

Terug
Bovenaan