Uitgerekend September 2019

Ik heb vanochtend voor de NIPT geprikt.. dus hopelijk snel uitslag, vind dat toch ook wel weer spannend merk ik ? 
Noorzz ik voel me ook wat beter nu ik bijna in het 2e trimester zit. Vooral na die termijnecho voelde ik me mentaal echt beter en werden de zorgen wat minder. Dat scheelt ook fysiek. Vermoeidheid is nog wel steeds aanwezig, ben 's avonds nog steeds erg moe, maar gelukkig niet meer zoals afgelopen weken. Merk wel dat ik steeds vaker nu moet plassen, moet er 's nachts nu minstens 2, soms wel 3x uit inmiddels ? Dat zal nog wel erger worden komende weken..

Pfff gelukkig deze week hebben we ook weer overleefd.
Afgelopen dagen even bij gelezen. Wat is iedereen hier toch lekker positief! Wel ontzettend verdrietig dat toch ook een aantal meiden ons weer hebben moeten verlaten. Het blijft toch altijd spannend En een wonder dat er toch zo veel kindjes ter wereld komen.
Hier gaat het opzich wel zijn gangetje... sinds gisteren heb ik een zwangersschaps BH... wat zit dat verrekte lekker hele verademing voor mijn borsten. Volgende week 6 maart heb ik mijn intake bij de vk praktijk en echo. Ondanks dat ik vorige week van wege de bloeding daar al 2x ben geweest ben ik er toch een beetje zenuwachtig voor. Heb ook een hele vragenlijst gekregen om in te vullen. Maar weet iemand van jullie of dan de NIPT is?

@carola veel sterkte, verdrietig nieuws.
@ egeltje ik heb geen vragenlijst gekregen bij de nipt. 
Genoten, heb het gisteren op school verteld. De kinderen stelde prachtige vragen: “is hij er dan al uit, want je ziet nog niks?” (Ik heb dus nog geen buikje ;-)) en “is je vriend dan de vader?” 
Vandaag volop gefeliciteerd door iedereen en zelfs al cadeautjes gekregen.. het besef begint nu steeds meer dat ik echt mama ga worden! Nu ik ook niet meer zo misselijk en moe ben kan ik er beter van genieten merk ik. Nu een lekker weekje vakantie, heerlijk, ga ook maar vast wat online kleren shoppen denk ik!

Anemoontje, we hebben maandag afspraak bij gynaecoloog.. we hebben 2 keuzes.. 
Opwekken met pillen of curretage, daar gaan we het maandag over hebben.. nu al boekje mee om ons in te lezen... 
Gelukkig zijn wij al gezegend met een zoontje van 2.. en hopelijk in de toekomst een 2e.. Maar nu eerst dit allemaal een plekje geven.. 

@CarolaW wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte!!!

Morgen hebben we al vroeg een afspraak bij de VK. Als het goed is dan ongeveer 10 weken en 3 a 4 dagen. Heel spannend dus (ik ben best zenuwachtig). Als het allemaal goed is dan gaan we het morgen aan mijn moeder en broer vertellen en zondag aan de schoonouders en zwager. Volgende week woensdag naar de Gyn in het ZH ivm een intake voor de bevalling op medische indicatie. We gaan morgen ook doorgeven dat we de NIPT willen doen en de papieren voor het bloedprikken ophalen. Daarna even kijken wanneer we gaan prikken. Heel bijzonder allemaal deze tijd.
Qua kwaaltjes gaat het weer wat minder hier bah bah. Hele week erg misselijk en elke morgen overgegeven (alleen maar gal want natuurlijk lege maag in de ochtend) en heel moe. Vandaag ook van half 3 tot half 5 even geslapen. Pfff

Wat een spannende dag JLG. Poeh! Hopelijk is alles goed en kun je het gerust vertellen. Ik merk juist dat ik door nauwelijks kwaaltjes (op een opgeblazen buik na savonds) geen kwaaltjes heb. Die opgeblazen buik had ik paar jaar terug ook tijdens een stress periode. Begin ook steeds wat negatiever en onzekerder te worden. Zou wel eens willen spugen en denken JA! Maar dat is altijd dubbel en dan denk je NEE! Haha. Kortom, moet gewoon wachten tot de echo woensdag.. 
heftige beslissing Carola. Gelukkig kun je het het weekend even goed laten bezinken en een keuze maken. Sterkte!

Terug
Bovenaan