@Eefje. Dit was idd op de nub theorie gebaseerd! Rond de termijnecho hebben zowel een jongen als een meisje een uitsteekseltje. Bij een meisje staat die paralel aan de ruggengraat en bij een jongen wijst het iets omhoog (hoek van 30 graden geloof ik). De vk vertelde hier wel bij dat het altijd later nog wat omhoog kan gaan als je nog niet zo ver bent. En los daarvan kan ook de ligging van de kleine etc voor een verkeerd beeld zorgen dus je weet het nooit zeker. De eerste keer klopte het bij mij wel en de vk keek me ook deze keer aan van “oke ik mag het niet definitief zeggen, maarrrrr im prettttty sure” haha. Over een kleine 2 weken horen we het!!
@de rest, maak ajb niet dezelfde fout als dat ik heb gedaan tijdens mijn vorige zwangerschap!! De ik-word-toch-al-dik mindset haha. Zo dacht ik ook toen en poehh dat heb ik geweten. Ik at niet perse heel ongezond ineens, maar ik heb wel heel vaak gedacht van ach mn strakke buikje is/gaat toch al weg dus dit extra kaasje etc gaat ook geen verschil meer maken. Eindstand 25+ kilo er bij!!!! Gelukkig gingen de eerste 20 kilo er snel af, maar de laatste kilo’s kreeg ik er niet meer af en mn buikje is nooit meer helemaal weggegaan. Moet hierbij wel zeggen dat ik “pas” een jaar geleden ben bevallen, maar toch. Deze zwangerschap wil ik het heel anders doen en ik wil graag iedereen waarschuwen voor die mindset voor je er spijt van krijgt straks haha