Uitgerekend September 2019

Carolaw heel veel succes met het maken van de keuze, er is geen verkeerde en aan iedereen is het naar eigen inzicht en gevoel.Maar misschien vindt je een extra mening prettig. Ik heb het destijds het als prettig ervaren dat t vanzelf eruit kwam. Het schijnt dat je dan makkelijker kan verwerken omdat je lichaam zelf actiever de kans heeft om de boel af te ronden.
Heel veel sterkte met de verwerking!!!

Ik ben nu 10+2 en dus ook uitgerekend in september. Ik heb mij de afgelopen weken heel erg beroerd gevoelt in de zin van, misselijk, niks kunnen eten, heel moe. Misselijkheid is aan het afnemen, alleen ik heb nergens trek in. Ik eet omdat het moet, maar heb er echt geen zin in. Ben ook 3 kilo afgevallen. Aan maandag heb ik weer een echo, en dan hoop ik de motivatie weer terug te krijgen qua eten. ( Ik kom nu heel depressief over, maar zo bedoel ik het niet). Ik ben heel blij dat ik zwanger ben en heb er echt letterlijk en figuurlijk alles voor over, zelfs die vervelende kwaaltjes!! 

Sterkte CarolaW
Ik heb beide al eens gehad. 1e keer opwekken met medicijnen en dat vond ik heel heftig. 2e keer een curretage, omdat ik het niet meer met medicijnen mocht opwekken. Ik vond dit zelf prettiger maar heb ook de eerste keer bewust voor het opwekken met medicijnen gekozen. Als je vragen hebt, mag je ze altijd stellen!
Een buikje heb ik al want 10 kilo te zwaar maar ik merk wel dat het 's avonds meer is. Ik pas nog in mijn broeken, was zelfs nog afgevallen. Ik ben wel aan het kijken naar een nieuwe bh maar vind het best lastig omdat dit nog wel even blijft groeien en ik het juist fijn vind om een bh met beugel aan te hebben. Iemand tips?

@hoopje geluk: ik heb een cup groter gekocht. Kan ik voorlopig wel weer mee vooruit. Ik vind met beugel ook nog steeds fijner. Wel scheelt dat ze bij mij niet meer zo gevoelig zijn. 

Zo vanmorgen naar de VK geweest en alles was goed!!! De baby was heel druk aan het bewegen en we hebben het hartje gehoord

Ik heb het vandaag tegen mijn ouders verteld. Ik vond het heel spannend maar ze reageerden erg leuk, er vielen tranen en we hebben er uitgebreid over gesproken. Al met al een goede ochtend! :)
Alleen ik ben nu wel weer een soort van extra bezorgd dat het nog mis gaat. Ik vind het erg moeilijk om niet de hele tijd in paniek te zijn. Je voelt niets in de buik, ik zie niets aan de buitenkant en het is alweer anderhalve week geleden dat ik kleintje gezien heb. 
Herkennen anderen dit? Hoe gaan jullie ermee om?
Ik zou graag wat meer willen ontspannen maar dat lukt niet echt..
Ben nu 11.4

Minni wat leuk, fantastisch om te vertellen toch!
ik herken wel wat je zegt, afgelopen maandag echo gehad met 11w precies. Nu krijgen we m pas weer met 16 weken te zien, omdat we dan een geslachtsbepaling hebben gepland. Maar 5 weken weet ik niet wat er gebeurd daarbinnen. Ik probeer vooral positief te zijn en mijn partner is daar heel sterk in op het moment, maar toch ben ik er soms onzeker over.
Heb wel al een bolletje en dat zal natuurlijk gaan groeien, ook ga je de baby dadelijk ergens voelen en dan denk ik dat dat wat houvast geeft. 
Maar ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat! Nog 3 dagen en dan heb je die 12 weken grens in ieder geval bereikt! X

Heeft iemand van jullie ook zo’n last van puistjes? Heb twee flinke onderhuidse puisten op mijn kin en nu komen er op mijn voorhoofd en wangen een heel aantal kleintjes.. heeft iemand daar een tip voor? Overleef het ook wel met die puistjes, maar wie weet is er iets of een product dat me wat kan helpen.. 

Terug
Bovenaan