Uitgerekend September 2019

@Egeltje 
Ik heb echt precies hetzelfde. Alles lijkt wat minder hoewel het constant weeig en misselijk zijn blijft.
ik het ook steeds die steekjes/krampjes onderin, helaas geen eerdere zwangerschaps ervaring, maar deel nu wel je onzekerheid. Ben 10+1 en pas 13-3 weer een echo!

Egeltje: je verhaal had echt de mijne kunnen zijn. Zelfde hier ook geen kwaaltjes meer op wat trekkerig in de liezen. Hier woensdag de termijnecho en probeer steeds al me zelf in te dekken door te zeggen het kan ook niet goed zijn. Mn vriend is dan zo optimistisch (ook wel goed), maar soms frusterend. 
Lastig lastig...

Haha Annemoontje... ook ik ben de zwart kijker die zich kan irriteren aan de opbeurende positiviteit. Nou duimen voor ons tot woensdag dan. Ik mag om 16 uur. En jij?
Linda toch fijn om te lezen dat we niet de enige zijn. Je volgende och is idd nog wel even wacht... ik zal er woensdag extra naar vragen naar afname klachten en toenemen van krampjes . Wellicht is er een simple verklaring.

Egeltje ik weet wel dat het met je hormonen te maken heeft met de hcg wat niet meer extreem toeneemt. Ik volg wel van die apps en die zeggen dat vanaf week 10.
ik mag om 17:40. Kan mij niet snel genoeg gaan. Valt denk ik een last van mn schouders als het goed is!

Die steekjes/krampjes/trekkerig gevoel in je liezen is alleen maar een goed teken!! Dat wil zeggen dat je baarmoeder aan ‘t groeien is. Je banden worden letterlijk opgerekt en dat is wat je voelt. Dit wordt straks alleen maar erger blehh. 
En dat de kwaaltjes verder afnemen is heel normaal! Rond week 12 is je lichaam aan het zwangerschapshormoon gewend. Niks om je druk om te maken, sommige hebben t zelfs 9 maanden lang dus ik denk dat we geluk hebben :)

Gekke vraag maar hebben jullie ook een soort ‘steken’ af en toe vanaf je schaambot naar beneden?
kan het niet zo goed plaatsen, en gelukkig zijn er dan dit soort anonieme vraagbaken haha

Hallo dames,
Ik heb geen eerdere ervaring, maar ik herken de onzekerheid. Morgen 12w en ik twijfel ook al een paar dagen over het afnemen van kwaaltjes. Maar (gelukkig) kom ik daar ook elke keer weer op terug. Vrijdag tot vanmiddag hartstikke fit, het idee dat mijn buik minder bol was, mijn borsten voelden kleiner en ga zo maar door. Maar vanmiddag toch weer die steekjes in mijn liezen en gespannen en gezwollen borsten, om 21.00 viel ik rechtop in slaap.
Afgelopen maandag had ik een goede termijnecho, maar zodra je die deur uitloopt verlang je al naar de volgende om te zien of alles nog wel goed gaat. Denk dat t nog 6 spannende maanden worden voor ons allemaal! 
Proberen positief te blijven en denk dat je het wel voelt als het écht niet goed is.
succes! X

Lindaaalindaaa ik heb dat ook! Dacht eerst dat het blaasontsteking was dus daar op laten testen dat was het niet. Nu eigenlijk niet meer gevraagd. Ga meestal dan maar plassen en dan is het ook weer over. Raar he!

Terug
Bovenaan