Ik vind het heerlijk dat de kwaaltjes afnemen! Het is echt geen verkeerd teken, heeft idd met de hormonen te maken, maar ik begrijp dat je je er ook onzeker door kunt voelen. Over x aantal weken voel je het kindje dagelijks en heb je die bevestiging van een echo of hartje horen niet meer nodig.
En je op gegeven moment weer meer jezelf en je fit(ter) voelen is heel normaal in de zwangerschap!
Ik vind het vooral nog onwerkelijk dat er een kindje zit dat ik nog niet kan voelen maar wel aan het kopjeduikelen is.. of ligt te tukken. Ik was gisteravond naar een concert en vond het een grappig idee dat hij/zij erbij was, als een soort eerste concert.. ?
@jjsept: benieuwd of de voorspelling klopt!
Groet,
Eef
En je op gegeven moment weer meer jezelf en je fit(ter) voelen is heel normaal in de zwangerschap!
Ik vind het vooral nog onwerkelijk dat er een kindje zit dat ik nog niet kan voelen maar wel aan het kopjeduikelen is.. of ligt te tukken. Ik was gisteravond naar een concert en vond het een grappig idee dat hij/zij erbij was, als een soort eerste concert.. ?
@jjsept: benieuwd of de voorspelling klopt!
Groet,
Eef