Uitgerekend September 2019

Ach die vreetbuien, hou op! Ik ben niet meer te houden. Chocola, koek, chips, snoep.. pff, ok probeer zoveel mogelijk fruit en gezond te doen. Maar ik lijk wel onverzadigbaar tot het moment dat ik en snoep en chocola op heb ?
Morgen de termijnecho en dan te horen wat de uitgerekende datum zal zijn. Zo spannend!
Ook heb ik last gehad van wat stekende pijn afgelopen zaterdag. Dacht ook aan blaasontsteking maar het trok uiteindelijk weer weg. Heel apart!

Haha. Als ik de patatzaak zie kan ik me niet bedwingen ?? 
die steken herken ik wel. Lijkt je blaas maar dat is het niet. Banden pijn okk niet. Geen idee wat t kan zijn

Wendess, oh jij bent nog heel erg misselijk dus? Ben zo blij dat ik dat maar heel even gehad heb. Merk nog wel dat ik sommige dingen niet trek, zoals heel gekruid vlees of de gedachte van boerenkool doet me ook niet goed. Haha heeeel apart!
ja die steken, apart he?! Weet iemand wat het kan zijn?
ik kon echt alleen maar liggen in een soort van foetushouding totdat het over was.

Die steken zouden toch best banden of groeipijnen kunnen zijn denk ik. Heb er zelf weinig last van maar een collega kreeg te horen dat het waarschijnlijk bandenpijn is.  
Vreetbuien beginnen nu te komen bij mij, voorheen kon ik juist minder eten maar zodra ik nu mc donalds, friet, kebab, pizza of chips hoor of zie krijg ik er meteen zin in.  Kan me (tot nu toe) nog wel redelijk bedwingen, hopelijk hou ik dat aardig vol ?

Haha die eetbuien zijn wel herkenbaar. Ik wilde laatste tijd alleen maar maoam snoepjes. Die vond ik voor mijn zwangerschap niet eens lekker. Er gebeuren bijzondere dingen in ons lichaam ;)

Hé allemaal,
Vanmorgen heb ik ook een goede uitslag gehad van de NIPT, ben super opgelucht!
Ik heb vorige week woensdag bloed geprikt dus bij mij duurde het 5 werkdagen. Sterkte met wachten, hopelijk krijgt iedereen een snelle uitslag!

Vanochtend termijnecho gehad en loop precies op hetgeen wat gepland is. Dus vandaag 11 weken, alles was goed. het kleintje groeit goed en was lekker beweeglijk.
Vanmiddag langs het zh om bloed te laten prikken voor de NIPT. 
Ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Terug
Bovenaan