Uitgerekend September 2019

Hoii,Zo blij dat ik mij ook hierbij aan kan sluiten! Maar ik moet wel zeggen dat ik ook nog zo onzeker vind, bang dat het toch nog misgaat..Hebben jullie gelijk de verloskundige gebeld nadat jullie een positieve test hadden? 

Ik heb deze week 3x positief getest,  dus nu 4 weken en een paar dagen. Ik bel morgen naar de vk om een afspraak te maken. Vind het wel heel spannend, begint nu toch wel een beetje 'echt' te voelen. Wat betreft spulletjes zijn we nog niet heel erg mee bezig. Mijn ouders wonen ook erg dichtbij en hebben nog niets verteld. Wij gaan het denk ik aan de ouders vertellen na de eerste echo, daarna aantal vrienden en vanaf 12 weken mag iedereen het weten! 

Hier beginnen de kwaaltjes ook echt. Ben vandaag zo misselijk de hele dag. Niet echt het gevoel dat ik moet spugen, maar echt het gevoel dat ik een brok in mn keel heb. Of dat iemand mn keel dicht drukt ofzo. Herkenbaar voor iemand? En tips?Had het van de week ook een keer 's ochtends, maar vandaag ging het gewoon niet weg. Ik kan wel gewoon alles eten enzo.Ik had de afgelopen 2 weken vakantie. Dus morgen voor t eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben weer werken. Hoop dat de misselijkheid wegblijft. Ik sta voor de klas namelijk.?

Hoe ver zijn jullie zwanger?Ik ben nu 5-6wkn. Vorige week heb ik ook echt last gehad van een 'brok in mijn keel', maar deze week gaat het beter. Kleine beetjes over de hele dag verspreid eten, werkt bij mij goed. 

Leuk dat er steeds meer meiden bijkomen! Ik ben nu precies 5 weken, 23 januari eerste echo. Zal ontzettend spannend worden aangezien we de vorige keer tijdens de echo zagen dat het foute boel was. Niet veel later daarna een natuurlijke miskraam. Ook bij mij beginnen de klachten steeds meer. Last van mijn borsten, wat misselijk en wat krampjes. Hopen dat het snel 23 januari is en we goed bericht mogen krijgen! 

Hmm, ik had een beetje zeurderig gevoel in mijn buik en net een klein beetje lichtroze bloed bij het naar de wc gaan. Ik weet dat dit kan en niets hoeft te betekenen maar toch vervelend gevoel. En dan nog zo lang wachten tot de eerste echo! Iemand ervaring met bloed in de eerste 5 a 6 weken?

Terug
Bovenaan