Uitgerekend September 2019

Oh minni wat fijn.. ik heb ook woensdag geprikt, hoop dat ik ook nog deze week goed nieuws krijg! 
Ik heb sinds gisteren ook eetbuien. Nooit chocoladepasta in huis, nu mijn nieuwe verslaving. Daarnaast zijn pistachenoten favoriet. Zo blij dat ik niet meer misselijk ben dat ik er maar even van geniet Hihi 

Hi allemaal, ik lees al jullie berichtjes en leef mee maar houd de hoeveelheid niet helemaal bij haha! Hier ook goede nipt test, mooie echo bij 12 weken en MEGA vreetbuien. MacDo, chips en friet zijn echt favoriet, echt heel slecht want dit is pas het begin :) 
Over drie weken een geslachtsbepalingsecho. En voor in juni (als ik 27 weken ben) alvast een echo bij dr papa ingepland, moet je blijkbaar echt op tijd bij zijn. Iemand ervaring met een echo bij hem? Schijnt heel bijzonder te zinn. Vorige twee keren overwogen maar dacht toen; te duur en overdreven maar nu denk ik: dit is mijn laatste, ik ga lekker alle leuke zwangerschapsdingen doen! Vriendlief vind het onzin maar moet toch mee :)

wat een fijne berichten! 
Valerie: mag ik vragen wat dat is? Een echo bij dr papa ingepland? Snap er even niks van haha.
ik heb morgen de termijnecho en ben stront zenuwachtig aan het worden. 17:40 aan de beurt. Ben zo bang dat het hartje gestopt is met kloppen. Probeer mezelf denk ik ook gewoon in te dekken op slecht nieuws ondanks dat het een mega tegenslag zou zijn. Maar laten we vanuit gaan van een mega opluchting!! Duimen:)

@Anemoontje, haha terechte vraag, toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik ook “dat is een grap”. Maar deze kerel heet Elvin Papa en is echt een begrip in Amsterdam, check: https://www.dokterpapa.nl/
Schijnt hele mooie echo’s te maken en vooral heel erg leuk en enthousiast vertellen over het kindje, wat waar zit, wat hij allemaal kan etc. 
Succes morgen met de termijnecho!!

Gister termijn echo gehad! Was fantastisch!
Vandaag bloed geprikt voor de nipt, niet echt spanning voor. Verder voel ik me best goed! Vermoeidheid blijft, maar ach!

Hallo allemaal, op dit moment ruim 10 weken en wij denken er over om gewoon helemaal geen nipt of combi test te doen.. En de 20 weken echo gewoon af te wachten. Ben geen risico groep en vind de kans op stress en onzekerheid niet opwegen tegen de hele kleine kans dat je baby een trisomie heeft. Zijn er nog meer hier die het eigenlijk ook niet (zijn) gaan doen? 

@Anemoontje ik herken het. Ik dacht ook ik voel me steeds beter.. niet meer opgeblazen etc dus zal het er nog wel zitten?! Maar vandaag de echo zag ik echt een heel beweeglijk baby’tje rond dartelen. Zo leuk om te zien dat het nu echt een baby’tje aan het worden is i.p.v. een vlekje ;)
Gaat helemaal goed komen morgen! 

Terug
Bovenaan