Uitgerekend September 2019

Valerie: ik heb ook een afspraak gemaakt was direct enthousiast, maar ik heb een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling echo. Door zn goede apparatuur schijnt hij het al vroeg te kunnen zien. 30 maart kon ik nog terecht. Mn vriend weet het nog niet dus een leuke verrassing. Heb wel gezegd onder voorbehoud dat echo morgen goed is uiteraard. Bedank voor de tip!

AvdS: super grappig dat je dat zegt. Ik plaatste paar dagen geleden nog een bericht over opgeblazen buik savonds. Je snapt het sinds 3 dagen nergens meer last van. Super spannend!

Anemoontje, wat leuk!! Heel benieuwd hoe het gaat zijn, of hij echt zo leuk is als iedereen zegt :) Laat je weten hoe het was?! Maar eerst morgen, enjoy :)

Wat een mooi nieuws allemaal!
@gebruiker10103224, wij doen ook geen nipt of combinatietest. Ik heb volgende week nog een termijnecho staan (dan 12+1 weken) en daarna ook de 20 weken echo. 
Hier dacht ik dat mijn kwaaltjes over waren, maar sinds 2 dagen toch weer ontzettend moe. Het opgeblazen gevoel herken ik ook heel erg, is de laatste dagen ook weer heel aanwezig.

Wat fijn al die goede berichten!
Ik heb vandaag de termijnecho gehad en was 11w 3d. kindje was druk aan het bewegen en toen de foto gemaakt moest worden lag die lekker eigenwijs op de kop en wou niet meer draaien haha.
Zo opgelucht dat alles nog goed  was! 

Loesjee: wat een goede berichten! Altijd fijn.

Wij hebben vannacht geen oog dicht gedaan. Was behoorlijk aan het piekeren voor de echo en mn vriend lag voornamelijk wakker met Ajax adrenaline haha. Ach hopelijk kunnen we vanavond gerust als een blok slapen!

Anemoontje ja heel fijn! En jullie krijgen vanavond ook vast goede berichten! Hopen dat de dag een beetje snel gaat en kunnen jullie vanavond weer jullie kleintje bewond

Zijn er hier meer mensen die last hebben van een lage bloeddruk?
Mijn bloeddruk is altijd al aan de lage kant; maar nu regelmatig zo laag dat ik al een aantal keer ben flauwgevallen waaronder vanochtend.
Volgens ziekenhuis niet gevaarlijk maar vooral heel vervelend. Enige wat ik er volgens hen aan kan doen is bouillon, zout dropje en rustig aan doen
Ben nu al 3 weken niet volledig aan het werk omdat het dus echt niet lukt en wordt het nu wel echt zat :(

Wat een goede berichten allemaal! 
Ik ben compleet gezwicht voor de geslachtsbepalingecho. Ik wist zeker van mezelf dat ik dit niet ging doen en geduldig zou wachten tot 20 weken. Maar ik ik ben véél te nieuwsgierig en wil het gewoon weten. Vanmiddag om 17:00 uur mogen we er (hopelijk) achter komen :). Eens kijken of mijn voorgevoel klopt.
@LindaLindaaa wat vervelend! Ik heb er zelf geen last van maar ik kan me voorstellen dat het niet ideaal is. Ik had er vroeger last van en toen kreeg ik de tip om ieder uur iets eten (als ik het een crackertje o.i.d.). Dat hielp bij mij goed. Is je ijzer wel in orde?

Terug
Bovenaan