Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de afdeling Verloskunde en een afspraak bij de gyn. Was allemaal heel goed. Ontzettend veel info meegekregen over hoe ze in het ziekenhuis omgaan met bevallingen en hoe ze te werk gaan. We hebben info meegekregen over cursussen, borstvoeding, pijnbestrijding en het schrijven van een geboorteplan.
Daarna dus gesprek met gyn. Was een man, moest ik wel even doorheen merkte ik hahaha vooral toen hij een inwendige echo wilde maken en ik me dus moest uitkleden. Maar ja je moet die drempel toch een keer over (en bij de VK al gehad dus wist wat ik kon verwachten). Alles was helemaal goed. Ben precies 11 weken dus de uitgerekende datum is vastgelegd en de baby was lekker druk aan het bewegen. Goed hartje gezien en de hersentjes ook. Hartje weer even gehoord. Vanaf nu waarschijnlijk elke 4 weken afspraak bij de Gyn ipv Verloskundige. Dus ik ga even naar de VK bellen wat nu de procedure is.
Merk dat ik nu pas echt een beetje begin te genieten. Klachten zijn er nog, misselijk en moe. Eetbuien niet echt. Heb vooral dorst en trek in fruit hahaha. Snack juist minder dan eerst en eet kleinere porties en uberhaupt minder op een dag.
Komende vrijdag diverse bloedonderzoeken en de NIPT (kan allemaal tegelijk geprikt) en dan ook urine inleveren. Ben erg benieuwd