Uitgerekend September 2019

@lindalinda, vooral ruim water drinken. Met voldoende vocht in je lichaam zijn je vaten beter gevuld dat helpt. Zorg dat je echt aan die 2l per dag komt. Succes!

@lindalinda, ik ook hele lage bloeddruk. Eet heel veel dropjes en drink sterrenmunt thee. Verder uberhaupt zorgen dat je geregeld genoeg eet. Ik eet echt elke 1,5 tot 2 uur iets anders wordt ik flauw.  

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de afdeling Verloskunde en een afspraak bij de gyn. Was allemaal heel goed. Ontzettend veel info meegekregen over hoe ze in het ziekenhuis omgaan met bevallingen en hoe ze te werk gaan. We hebben info meegekregen over cursussen, borstvoeding, pijnbestrijding en het schrijven van een geboorteplan.
Daarna dus gesprek met gyn. Was een man, moest ik wel even doorheen merkte ik hahaha vooral toen hij een inwendige echo wilde maken en ik me dus moest uitkleden. Maar ja je moet die drempel toch een keer over (en bij de VK al gehad dus wist wat ik kon verwachten). Alles was helemaal goed. Ben precies 11 weken dus de uitgerekende datum is vastgelegd en de baby was lekker druk aan het bewegen. Goed hartje gezien en de hersentjes ook. Hartje weer even gehoord. Vanaf nu waarschijnlijk elke 4 weken afspraak bij de Gyn ipv Verloskundige. Dus ik ga even naar de VK bellen wat nu de procedure is. 
Merk dat ik nu pas echt een beetje begin te genieten. Klachten zijn er nog, misselijk en moe. Eetbuien niet echt. Heb vooral dorst en trek in fruit hahaha. Snack juist minder dan eerst en eet kleinere porties en uberhaupt minder op een dag.
Komende vrijdag diverse bloedonderzoeken en de NIPT (kan allemaal tegelijk geprikt) en dan ook urine inleveren. Ben erg benieuwd 

Hoi meisjes! Ik lees ook mee vanaf vandaag!
ik ben Dieuwertje, 30 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Mn zoontje is inmiddels 2. Ben eind september uitgerekend.
vandaag weer een goede echo gehad, na een paar bloedingen in het begin, en begin eindelijk een beetje rustig te worden. 
Tot lees! 

Ik heb helemaal geen eetbuien er juist minder dan normaal en ook veel kleinere porties. 
Jlg mag ik vragen waarom je voor de gyn heb gekozen. Ik ben namelijk afgelopen vrijdag geweest en ik ervaarde het niet zo prettig bij was het ook een man en best onaardig. 

Jaaaa jaaaa jaaaa! Ze begon met de echo nou het was al meteen duidelijk de baby was druk in de weer. Later lag de baby even stil en kon ze het hartje meten. Alles erop en dr aan. 2 armpjes 2 beentjes de hersenen zitten er en worden verder aangemaakt. Dat waren een aantal tranen als ontlading. Happy!

het weekend tijdens mijn verjaardag het bekend maken aan iedereen (niemand weet het nog) ben ook nog 3 dagen vooruit gezet. Dus zaterdag 12 weken:) 

Anemoontje, jlg en Dieuwertje wat fijn al die mooie echo’s! Word er helemaal blij van :)!
ik voel me goed, heb lekker vakantie en slaap heerlijk bij en rommel verder maar wat aan. Soms word ik er bezorgd van; als ik niks voel, zal dan alles nog wel goed zijn? Ook de uitslag van de nipt laat nog op zich wachten. Spannend spannend spannend! 

Terug
Bovenaan