Uitgerekend September 2019

Wat fijn om te lezen dat er zo veel goede echo's en uitslagen zijn binnen gekomen!! Aankomende maandag hebben wij de 12 weken echo, de spanningen worden steeds meer. Maar ik heb er ook zin in.
@Gebruiker10102999, ik snap je onzekerheid. Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal geen idee ervan hoe ik dat moest voelen en ervaren. Ik had het wss kunnen voelen, aangezien ik een slank postuur heb. Maar er nooit achter gekomen hoe ik dat moest voelen, en heb het vaak geprobeerd, haha. Ook het buikje kwam pas veel later bij mij. Bij de zwangerschap van nu had ik bij 10 weken hetzelfde buikje als bij de zwangerschap van toen met 14/15 weken. Nog ieniemienie alsof de darmen opgezet zijn.

Sorry! ik wil niemand voor het verkeerde been schoppen of hier het forum leegzuigen ;), tis meer dat via FB de topics iets georganiseerder worden weergegeven en het makkelijker is te reageren.
Flora, ik heb je toegevoegd... Mocht iemand anders interesse hebben, stuur even een berichtje naar https://www.facebook.com/dieuwertjem met je e-mailadres, dan kan ik je toevoegen. 
Ik biljf ook hier lezen!! 

Er is al een Facebook groep van september!
Ergens in het begin  (januari?) al aangemaakt door iemand. Je moet even vrienden worden met Nienke de Roos op FB. Afbeelding van bloemetjes en foto's van de zee staan er op haar pagina. Zij zet je dan in de verborgen FB groep.

Goedemorgen iedereen,

ben al een tijdje niet op de forum geweest, maar hoop dat iedereen nog een fijne zwangerschap heeft. 
Inmiddels hebben wij de termijnecho gehad en ben ik 17 sept i.p.v. 16 sept uitgerekend. Verder hebben wij vorig week de Nipt test (met nevenresultaten) gedaan en een week later kregen we mooie nieuws dat alles normaal is. Zo opgelucht. 
Heb al een week of 2 geen last meer van misselijkheid en merk dat ik Mn energie terug krijg. Herkennen jullie dit ook? 

Goeiemorgen allemaal!

Vandaag precies 12 weken zwanger.
Gisteren bloed geprikt voor de Nipt test en nu wachten op de uitslag.. Spannend.
De termijn echo ong 3 dagen terug gehad en die was goed :) 
20 september uitgerekend.
Verder voel ik me goed, alleen erg moe en nergens zin in. Misselijkheid enz is eigenlijk wel verdwenen. 
Veel liefs.

Weer fijn om te lezen al die goede echo's!
Ik ben nu ruim 12 weken maar ik heb nog steeds last van misselijkheid en die vermoeidheid ? Beetje moedeloos word ik er soms van.
Ben deze week begonnen met een circuit training voor zwangeren, dat was wel heel erg leuk. Heb alleen gelijk ongelooflijke spierpijn, beetje schrikken want het was eigenlijk helemaal niet intensief en ben wel wat gewend :p Maar ja heb twee maanden niet meer gesport vanwege de kwalen blijkbaar is het echt use it or lose it!  Ik ben in ieder geval blij dat ik weer begonnen ben, hopelijk word ik weer een beetje fit, haha.
Zondagochtend zwangeryoga, ben benieuwd.
Anderen die al zoiets zijn gaan doen?

Terug
Bovenaan