Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd allemaal!! Leuk dat er zoveel in september zijn uitgerekend. Vinden jullie het ook zo lang duren voordat je eindelijk voor de echo mag? Bij mijn vorige zwangerschap was ik er veel minder mee bezig nu vind ik de weken maar langzaam gaan.. wil gewoon weten dat het goed is!  

[quote quote=10151359]Hmm, ik had een beetje zeurderig gevoel in mijn buik en net een klein beetje lichtroze bloed bij het naar de wc gaan. Ik weet dat dit kan en niets hoeft te betekenen maar toch vervelend gevoel. En dan nog zo lang wachten tot de eerste echo! Iemand ervaring met bloed in de eerste 5 a 6 weken?[/quote]Dat is best schrikken ik zou daar ook van slag van raken. Het is wel normaal je hoort het wel vaker.  Anders de verloskundige bellen misschien mag je wel eerder komen

[quote quote=10151386]Gefeliciteerd allemaal!! Leuk dat er zoveel in september zijn uitgerekend. Vinden jullie het ook zo lang duren voordat je eindelijk voor de echo mag? Bij mijn vorige zwangerschap was ik er veel minder mee bezig nu vind ik de weken maar langzaam gaan.. wil gewoon weten dat het goed is![/quote]Duurt inderdaad lang ik ga vrijdag op intake en volgende week donderdag de echo ben dan 8 weken. Ben zo benieuwd kan niet wachten 

Gefeliciteerd allemaal die zich inmiddels ook heeft aangesloten :)!Ik heb gister de 2e test gedaan en ook positief. Vandaag de VK gebeld en de eerste afspraak gemaakt voor 29-1.Morgen ben ik 5 weken. Kwaaltjes... gelukkig alleen beetje moe en duizelig bij bukken of te snel opstaan. 

Hoi!@Lovesept(ember): wij willen heeel graag weten of het een jongen of meisje wordt!@Valerie: dat is schrikken! Het kan ook van betere doorbloeding vagina etc komen (klein bloedvaatje gesprongen). Hopelijk stopt het nu!Qua misselijkheid was het bij mij eerder ook meer krop-in-de-keel-gevoel (vanaf week 7 ongeveer). Ging weg als ik iets at. Ik at dus elke anderhalf uur wel iets. Bij 17 weken ging dat weg (nam wel af). Tot nu toe nog geen last.. ik wacht af hoe het deze keer zal zijn. Groet,Eefje

Hoi AllemaalIk sluit mij ook graag bij jullie aanWij zijn zwanger van ons 2de wondertje mbv iui deze keer was het de 2de ronde raak! Ik ben nu 5+2wkn zwanger.Ook ik heb last gehad van rozige afscheiding gisteren zelf 4 druppels helder rood bloed ik was finaal in de stress!! Het hoeft niets betekenen maar ik vind het allenaal ook zo vreselijk spannend!Bij mijn dochtertje had ik toen ook met regelmaat iets licht bloed verlies of roze verloskundige wist toen ook niet precies waar dat toen aan lag. Gevoelige baarmoedermond wellicht.Maar nu is mn afscheiding gelukkig weer helder van kleur pfieuw!Wij hebben 1 febr een echo bij de fertiliteit arts waar onze behandeling hebben ondergaan super spannend de tijd kruipt voorbij. Ik heb sinds vanmorgen last van maagzuur.en de ook een gevoel van een brok in mn keel. teken voor mij dat het wel goed zit lijkt mij omdat ik dat de vorige zwangerschap had. Iedereen gefeliciteerd ik hoop dat we allen een fijne zwangerschap mogen hebben met kwaaltjes die erbij horen.;) Liefs Moontje

Terug
Bovenaan