Uitgerekend September 2019

Nou, ik had gister mijn pretecho maar de kleine wilde niet meewerken  De echoscopiste heeft het vanaf 1 kant goed gezien maar wilde het ter bevestiging ook vanaf een andere kant zien maar de kleine werkte niet mee, vrijdag mag ik terug.
Gelukkig was verder alles goed en heb ik een voorlopige uitslag ?

JLG ik heb ook dat gevoel maar meestal na een dag dat ik intensief op de werkvloer gestaan. Of veel heb gesjouwd met spullen. Vandaag kantoordagje en nergens last van.
Wel gelukkig even klaar met de kwaaltjes! Misselijkheid onder controle door regelmatig te eten en de vermoeidheid is gelukkig een stuk minder! Dus 2e trimester start voor mij voor nu heel fijn! Ik hoop voor vele anderen hier!
5 maart hadden we een termijn echo en volgens de VK, verteld de nub theorie dat we een meisje krijgen.. Ik durf me er nog niet aan vast te houden. Maar over 2 weken een pretecho en dan weten we het zeker! Ben zo benieuwd!

Fijn dat de klachten steeds minder worden bij jullie!
@Juffielies, geen zuivel nuttigen, sabbelen op ijsklontjes of snoepjes kan helpen de pijn te verlichten. Bij bijna geen stem, je stem zo min mogelijk gebruiken, en geen menthol (kauwgom) oid gebruiken. Voor de rest is het uitzieken..
Voelen jullie de baby al? Zo ja, vanaf wanneer voelde je het? Ik kan echt niet wachten om hem/haar te voelen. Bij de eerste voelde ik hem al bij 14,5 week, maar nu ligt de placenta vooraan. Ben nu 13+4 trouwens.

[quote quote=10181443]Oef ik heb bijna geen stem meer en enorme keelpijn.. iemand tips? Hoorde dat je weerstand lager kan zijn in de zwangerschap. Balen..[/quote]
Volgens mij, maar check het wel even voor de zekerheid, mag je wel isla tabletten. Kun je bij de drogisterij kopen. Maar nogmaals: check het wel even voor de zekerheid 

Pfff... Ik heb na het wandelen met de honden ineens een rugpijn! Halverwege mijn rug en echt midden (bij mijn ruggengraat?) in mijn rug. 
Als ik rechtop zit en met mijn hoofd naar voren wil gaan, zodat mijn rug bol komt te staan doet het een zeer! Ik weet me geen houding te geven ?
heel bijzonder dit... ??

Thanks flora en jessie. Morgen naar de verloskundige, zal het meteen ff navragen van die isla. Zou mooi zijn als ik die mag pakken. Misschien heeft ze nog andere tips. Sta voor de klas dus mijn stem bijna niet gebruiken is vrij lastig. Maar vroeg onder de wol vandaag.

Oh jongens ik ben helemaal in shock!!
Ik had toch verteld dat de vk tijdens de termijnecho met 80% zekerheid kon zeggen dat het (weer) een meisje zou zijn!! 
Nou..... niet dus!! Wij krijgen overduidelijk een jongetje!! Net een pretecho gehad. Ik kan het nog steeds niet geloven, zo bizar. Ondanks dat ik wist dat ze het fout kon hebben natuurlijk, was ik er stiekem al helemaal van uit gegaan. Manlief is zoooo ontzettend blij. Ik ook ofc maar moet wel nog even schakelen hoor hahah. Reken dus niet te veel op de nub theorie voorspellingen!

Terug
Bovenaan