Uitgerekend September 2019

[quote quote=10181536]Oh jongens ik ben helemaal in shock!! Ik had toch verteld dat de vk tijdens de termijnecho met 80% zekerheid kon zeggen dat het (weer) een meisje zou zijn!! Nou….. niet dus!! Wij krijgen overduidelijk een jongetje!! Net een pretecho gehad. Ik kan het nog steeds niet geloven, zo bizar. Ondanks dat ik wist dat ze het fout kon hebben natuurlijk, was ik er stiekem al helemaal van uit gegaan. Manlief is zoooo ontzettend blij. Ik ook ofc maar moet wel nog even schakelen hoor hahah. Reken dus niet te veel op de nub theorie voorspellingen![/quote]
Wooooow wat een super leuke verrassing zeg!!! Gefeliciteerd ?

JJsept wat leuk zeg! Jullie hebben al een meisje toch? Zo leuk! 
Ik dacht nav onze nub ook een meisje, maar die is van 11 weken en 4 dagen ofso. Daarna kan het gewoon nog omhoog gaan haha!

Oh hahaha JJSept wat een verrassing! Maar wel super leuk toch! Ik ben gisteren zelfs eens los gegaan op die nub theorie bij onze echo (even 3.5 week later ook pas maar eerder niet over na gedacht whaha) en het lijkt echt een jongetje.. Die hoek die gemaakt moet worden met het ruggetje is sowieso 30 graden. Nou is onze echo wel van 11w0d en ik begreep dat ie vanaf 12 weken pas betrouwbaarder is? En dat de stand nog kan veranderen ofzo?
Iemand hier meer ervaring mee? Anemoontje ik zie dat jij ook hebt zitten kijken? Of had de verloskundige het voor jullie gedaan?

JJsept: wat leuk, gefeliciteerd! Even omschakelen, dat was voor mij ook. Bij de NUB was het eerst volgens iedereen écht een meisje. Mooi niet dus ;-).
Ik ga vanavond de lijst bijwerken met alle nieuwe data, bedankt voor het doorgeven!

Hihi! Bij mijn eerste precies hetzelfde!! Maar jongens zijn zooo leuk!!
de huidige zwangerschap is zo anders dan de eerste. Ben al een paar dagen alleen maar aan het spugen en ben al met de ambulance afgevoerd ?. Echt heeeel anders dan bij nr 1. Iedereen gooit het erop dat het een meisje wordt. We gaan het zien :)

Jaaaaaa ik heb de uitslag van de NIPT binnen! En alles was goed! Geen afwijkingen gevonden. Is toch weer even een bijzonder momentje. Mijn man en ik hebben de zwangerschap nog niet echt gevierd omdat ik steeds "zekerheid" wilde. Zekerder dan nu heb ik me nog niet gevoelt dus dit weekend gaan we lekker uit eten. Valt echt een last van de schouders even. Zaterdag ook weer fijn naar de VK

Yes vandaag het hartje gehoord. Wat een mooi moment! Alles gaat hartstikke goed met ons kindje. 
Helaas voel ik me minder. Stem weg, keelpijn en hoofdpijn. Heb me ziek gemeld de komende dagen, kruip echt even onder de wol. Hopelijk snel beter want dit vind ik niks!

Terug
Bovenaan