Uitgerekend September 2019

Thanks iedereen!! We hebben idd al een lief meisje! Als het weer een meisje was geweest had ik dat ook helemaal leuk gevonden hoor, maar echt mega blij met een jongetje, lijkt me zo leuk!! 
Ik was ook pas 11w4d toen de vk de voorspelling deed. Ze zei nog “normaal durf ik dit nog niet zo vroeg te zeggen, maar ik ben er nu wel vrij zeker van dat het een meisje is hoor!!”. Die zal zich straks wel “lullig” voelen als ze het hoort haha. Ben heel benieuwd naar alle geslachten! Hoor nu voornamelijk jongetjes in mijn omgeving

Wat een leuke verhalen weer. 
Toch een aantal die het geslacht wil weten en tot nu toe meer meisjes dan jongens d8 ik.
Ik ben nu 16.2 weken en ik heb afgelopen nacht eindelijk lekker geslapen de rare dromen heb ik wel nog steeds haha.
Ook heb ik ietsje meer trek maar van warm eten wordt ik toch nog steeds misselijk helaas. 
Je begint wel steeds meer een zwangere buik te zien erg leuk? kan niet wachten tot ik de baby kan voelen. 
Wie gaat er nog meer de babykamer behangen? Wij hadden hele mooie behang uitgekozen maar we schrikken wel van de prijs pff nog maar eventjes over nadenken. 

Mientjeee: onze verloskundige zei er niets over ik heb zelf wat zitten kijken. Alleen kwam ik er niet echt uit, ik zou nu zeggen een meisje. Alleen de echo is idd van voor de 12 weken en dan is het nog niet betrouwbaar. Ach volgende week zaterdag weten we het:) 

Holy smokes wat een hoeveelheid aankomende moeders voor september! Hierbij de nieuwe lijst. Voor nu jongen/meisje ratio nog gelijk. Ben heel benieuwd hoe de lijst er eind april uitziet ;-)!

Hier gaat het ook maar zo-zo hoor.. Hoop snel meer energie te hebben en me niet meer zo vaag te voelen. Pas op 9 april weer controle maar de Doppler geeft af en toe wel zekerheid.
Mochten er nog dames bij de zwangere club willen, stuur mij dan even op FB een berichtje met je e-mailadres. Ik wacht nog op Nienke dr club, msischien kunnen we het tzt samenvoegen ;). (fb.com/dieuwertjem) 

Hoi allemaal

ik heb me net ook aangemeld. Ik ben in verwachting van ons 4e kindje en die verwachtten we rond 23 september!!
nog meer moeders zwanger van hun 4e?

gr jacolien

Welkom alle nieuwe meiden die zich hebben aangemeld! 
Vervelend dat sommigen nog zo'n last hebben van de kwaaltjes. Zelf ben ik gelukkig aardig bespaart gebleven. Afgelopen dagen weer total loss van moeheid, maar vandaag gelukkig weer fit. Alweer 13+4 vandaag. Gaat stiekem toch best snel.
Aangezien we tot 6 mei moeten wachten tot de volgende echo, maar besloten om een angelsounds te kopen. Net gelijk geprobeerd bij thuiskomst en wat fijn is dat om zo even het hartje te horen. Zo kom ik de weken vast een stuk beter door. 
Beginnen er al meer een buikje te krijgen? Bij mij begint mijn buik nu echt boller te worden :)

Terug
Bovenaan