Uitgerekend September 2019

MariekeSep zo wat een lijst haha. Nog 1.5 week wachten en dan weten wij ook het geslacht. Super veel zin in om het straks te weten ?
Majom ik ben nu 14w3d en heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan gedaan naar het werk. Wat-een-verademing! Had ik eerder moeten doen maar ik stelde het een beetje uit omdat je dan echt wel een zwanger buikje ziet door mijn strakke werkshirt (bij gewone broek had ik altijd een riem om dus die 'verbloemde' nog wat). Maar afgelopen dagen liep ik op het werk (met name na de lunch) echt met buikpijn omdat de gewone broeken zo strak inmiddels zaten. Ik denk oké dit is niet verstandig meer?? Kreeg al gelijk vandaag van een aantal mensen opmerkingen dat ze het konden zien. Maar vind ik juist wel leuk, kan nu zelf ook echt een buikje zien? Alleen maar een goed teken dat hij/zij mooi groeit vind ik! 

@Majom Ik was best blij met het koudere weer, met dikke truien kon ik mijn groeiende buik mooi verbergen. Nu het weer lekkerder word, weer wat strakkere truitjes dus zie je het duidelijk.  Ik droeg ook met 9 weken al een zwangerschapsbroek omdat mijn skinny jeans begonnen te knellen? Morgen 15w zwanger,  scheelt misschien ook wel dat dit de derde zwangerschap is.

Hallo allemaal,
wij hebben ook net het geslacht gehoord. Bij de vorige echo dacht de verloskundige op basis van de nub theorie dat het een jongetje was, maar ook hier bleek dit niet te kloppen: het is een MEISJE!! ?
Wat heerlijk om het te weten. Maakt het weer wat echter. Nu lekker gericht gaan shoppen! ?

Hoi meiden!
Ik zit weer echt in 1 van mn onzekere dagen. Morgen 14 weken. Sinds de echo van 11+4 nog geen hartje geluisterd bij verloskundige oid. Inmiddels weet iedereen het. Ik merk dat ik zo bang ben dat het hartje gestopt is. Lichamelijk merk ik niks mbt zwanger zijn, mn buik groeit ook niet echt. Pfff ik haat deze dagen. Daarnaast wacht ik ook nog op de nipt. Gelukkig woensdag naar de verloskundige voor hartje luisteren etc:)

herkenbaar voor sommige?

Mientjeeee en MamaPatty: Ik draag ook al een week zwangerschapsbroeken en wat is dat inderdaad een verademing. Zit zoveel lekkerder, alleen is je buikje inderdaad wel beter zichtbaar. Gelukkig vind ik dat ook helemaal niet erg en juist wel leuk.
Anemoontje: Heel herkenbaar. Waar ik normaal helemaal geen onzeker type ben, denk ik soms ook, gaat het wel goed en klopt het hartje nog wel. Daarom heb ik nu een angelsounds gekocht. Even zoeken en toen kon ik gelijk het hartje horen :) Ik kan het je echt aanraden. Niet alleen leuk voor jou, maar mijn vriend en bijvoorbeeld onze buren (vrienden) vonden het ook heel leuk om het hartje te horen. Je kan ze trouwens ook op marktplaats vinden zag ik.

Majom: ik ben alleen bang dat het me dan niet lukt bijvoorbeeld en ik in paniek raak. Of elke dag dat ding erbij pak. Zou echt weer ists voor mij zijn haha!

Terug
Bovenaan