Uitgerekend September 2019

Hier is de bandenpijn ook aanwezig. Helaas ook afgelopen woensdag bekkeninstabiliteit geconstateerd bij de fysio. Ik had al een vermoeden maar helaas was het ook zo. Vooral de nachten zijn een klein drama de laatste week (Max 4 uur slaap). Maar naast dat probeer ik zoveel mogelijk positief te blijven en heb ik goede tips gekregen. Volgens mij groeit de kleine man prima want mijn buik is gezellig aanwezig :).
Ik vind het alleen moeilijk dat er best een tijd tussen de echo’s nu zit. 20 weken echo op 3 april maar ik voel nog niets (17+3 dus dat is ook niet vreemd hoor) dus heb eigenlijk wel behoefte om het hartje weer te horen. Nog even volhouden!

Wanneer werd er bij jullie voor het eerst naar het hartje geluisterd? Bij mij gaat dit voor het eerst gebeuren bij 16,5 week en ik vraag me af of dit standaard is, zo laat. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus geen idee wat normaal is.

Bij ons is er hartjes spreek uur elke maandag van 4 tot 5. Ik ben niet zo hysterisch dat ik elke week ga maar ik vind het af en toe echt heel fijn om toch te horen ❤️

[quote quote=10182386]Hoi meiden! Ik zit weer echt in 1 van mn onzekere dagen. Morgen 14 weken. Sinds de echo van 11+4 nog geen hartje geluisterd bij verloskundige oid. Inmiddels weet iedereen het. Ik merk dat ik zo bang ben dat het hartje gestopt is. Lichamelijk merk ik niks mbt zwanger zijn, mn buik groeit ook niet echt. Pfff ik haat deze dagen. Daarnaast wacht ik ook nog op de nipt. Gelukkig woensdag naar de verloskundige voor hartje luisteren etc:) herkenbaar voor sommige?[/quote]
Heeel herkenbaar!!! Ik dacht dat het aan mij lag. Ook heb ik nauwelijks kwaaltjes behalve pijnlijke borsten gehad, dus dat werkt ook niet echt mee. 
De nipt test heb ik dan wel al gehad, maar wij gaan volgende week vrijdag het hartje pas luisteren. Half 4 in de middag... zo een rot tijd. 
Gister contact gehad over geslachtsbepaling, dus daar mogen we volgende week vrijdag ook heen, om kwart voor 12. Ook zo ver weg nog

Haha yes! Gelukkig herkenbaar jessie. Ik heb ook alleen zere borsten. Ik heb ook zin in volgende week. Woensdag hartje luisteren en zaterdag de geslachtsecho.
konden we de tijd maar vooruit zetten he!
gaan jullie nog inslaan bij de mama mazzel dagen van prenatal volgende week? 

Jaaaa!! Ik weet wel weer waar ik voor heb gewerkt deze maand! Vooral omdat we volgende week ook weten wat het wordt... zo lang en zó echt dan ineens

ik ben misschien een beetje dommig geweest maar ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of tips misschien? Normaal gesproken poets ik de badkamer lekker met groene zeep en azijn maar dat was op. Nu heb ik zonder erbij na te denken alle ramen open gezet en gesopt met bleek... ik merk dat de bleek nog vrij aanwezig is, maar niet storend. Heeft iemand hier ervaring mee? Echt snugger van mij dit ?

Noortje volgens mij verschilt het echt enorm per verloskundige, ik zou het ook pas voor het eerst horen bij 16 weken, maar ik kon niet wachten en heb het nu afgelopen week gedaan (14 weken). Heb gewoon een extra afspraak gemaakt omdat ik me zorgen maakte.
Ook heel herkenbaar dus Anemoontje. Ik begin nu wel echt een buikje te voelen en zien en dat maakt het wel wat beter. Nog even volhouden dus :)

Terug
Bovenaan