Uitgerekend September 2019

Ik ben ook 6 kilo afgevallen omdat ik misselijk ben geweest maar ik maak me er geen zorgen over. Volgens mij vallen sommigen nog veel meer af. Het kindje pakt wat het nodig heeft en je hebt hooguit zelf iets tekort gehad. Maar in het begin heeft het kindje ook helemaal niet zoveel nodig. Heb wel prioriteit gelegd bij groente, fruit, vis dat ik dat in ieder geval binnen kreeg.
Die steken kunnen ook bandenpijn zijn, daar heb ik ook steeds meer last van. Maar goed dat je even je urine laat checken. ?
Ik heb ook even lekker bij de Babydump gesnuffeld en allemaal nieuwe ideeën voor de baby kamer. Eindelijk wordt het nu leuk! Deze week toch maar mijn piano verkocht om ruimte te maken, snif ?. Nu komt er een kleinere electronische variant.

@Mientjeeee wij dachten beiden echt een meisje. De vorige echo hadden we met 11 weken. Nub theorie was niet heel goed zichtbaar maar de meesten dachten toen ook een meisje te zien. Nou mooi niet dus!?
 Nu een naam bedenken. Meisjes naam wisten we al. Jongens naam echt niet!
We vinden namen als Finn, Levi en Sem heel leuk. Maar ik vind het zo jammer dat die dan weer in de top 10/20 staan. Tips zijn welkom!!??

Hallo allemaal,

Na heel lang lezen nu eindelijk een account aangemaakt om ook zelf te kunnen reageren. Ik ben 33 jaar en 19-09-19 uitgerekend van ons eerste kindje. We denken heel sterk dat het een meisje is maar we moeten nog een pretecho doen :)
De nipt met nevenbevindingen was goed en 1 april hebben we de volgende controle bij de verloskundige. 

Hoi! 
Komt er bij jullie een notificatie als er nieuwe berichten zijn? Ik moet een keer in de zoveel tijd gewoon even een paar pagina`s doorspitten.

inmiddels 15+4 zwanger en dus uitgerekend op 11-09-2019 en het word een meisje!! 
De rust begint langzaamaan te komen ookal durf ik dat nog niet helemaal toe te laten. 
Zijn er meer mensen die nog af en toe echt doomgedachten hebben?! 

Hoi allemaal,
Wat veel berichten weer! Ik zie ook geen notificaties maar lees gewoon eens in de zoveel tijd lekker bij.
Afgelopen zaterdag weer bij de Verloskundige geweest. Alles was goed, de baby lag te trappelen met zijn beentjes en te zwaaien met de armpjes. Hartje weer gehoord en hier zelf een filmpje van gemaakt zodat ik daarna nog paar keer terug kon luisteren. Zwangerschapsverklaring meegekregen voor mijn werk en daarna alles weer even gecontroleert. Zag er allemaal goed en mooi uit. Ik was zaterdag 13/3 en de VK heeft geprobeerd stiekem te kijken wat t wordt maar ze kon er niet goed bijkomen. Nog even geduld dus! Op 3 april moeten we naar de Gyn en dan ben ik precies 15 weken, misschien dat ze t dan kunnen zien maar de VK zei dat ze er in het ziekenhuis niet echt naar kijken omdat ze het niet belangrijk vinden aangezien het niet iets medisch is. Ik heb dus 20 april een afspraak weer bij de VK voor een echo en check up en dan kijkt ze of ze het geslacht kan zien!!! Heel leuk en spannend.
Omdat onze VK een eigen echo apparaat heeft maakt ze elke keer een echo en hoeven we dus ook apart te betalen voor een pret echo ofzo dat is wel heel fijn natuurlijk
Vandaag het ZH gebeld en mijn afspraak voor de 20 weken echo wat verzet. Die stond gepland op de dag dat ik precies 18 weken zou zijn en hoewel het tussen de 18 en 22 weken kan adviseerde de VK om toch te verzetten. Stel de echoscopiste vind het te vroeg om goed te kijken dan worden we weggestuurd en dat vind ik zonde van de vrije ochtend die ik er voor moet nemen. 7 mei dus de 20 weken echo voor ons. Nog even geduld.
Afgelopen zaterdag zijn mijn man en ik naar Utrecht geweest naar het We Are Pregnant event. Wel leuk maar niet echt veel dingen die we bij ons vonden passen. Wel hele leuke sfeer en ideeën opgedaan. We hebben wat draagzakken geprobeerd en een leuk merk gezien met speenkoorden en bijtringen. Ook een lief broekje gekocht!
Daarna nog even naar de Babydump geweest en verliefd geworden op een kamertje en kinderwagen. Ze hebben tot 13 april hele goede kortingen en combi deals dus we denken er nog even over na en gaan voor die tijd nog een keer terug, als je namelijk voor 13 april een offerte laat maken blijft die prijs geldig ook als je daarna nog wil nadenken. Je mag dan altijd nog afzeggen. Dat vond ik wel een heel fijn idee. Mijn schoonouders boden trouwens ineens aan om de kinderwagen te betalen! Dat vond ik wel een heel bijzonder gebaar want dat is toch een flinke kostenpost. Heb wel tegen mijn man gezegd dat we kiezen wat we willen en ze als het te duur vinden ook gewoon een bijdrage mogen doen. We hebben nu de Mutsy Nio op het oog. Die loopt heel fijn, mooie kleur, stevig en lekker hoog aangezien wij beide erg lang zijn. 
Nou was weer een heel verhaal maar lekker om af en toe hier wat te kunnen delen :)

Wat een goede tip van de babydump JL G! Na de geslachtsbepaling volgende week woensdag maar eens gaan kijken! Van welk merk had je de speenkoorden gezien? Ik ben naar de negenmaandenbeurs geweest, maar was heel graag naar Wearepregnant gegaan, ik volg al die smallshops en trekt me veel meer dan die grote bedrijven op de negenmaandenbeurs. Mja je kunt niet alles hebben hè ? 
Wij hebben vanochtend met 15 weken weer een prachtig sterk hartje mogen horen. Zo fijn!
Vk heeft me ook weer gerustgesteld op het gebied van steekjes en krampjes enzo ? dat het er bij hoort en niets is om me zorgen over te maken! 
Ik ben nog maar 0,5 kg bijgekomen in de afgelopen 4 weken! 

Pfff hier ook krampen vanavond. Vaak kleine beetjes plassen. Hoop geen blaasontsteking ofzo :l 
Morgen weten we hopelijk het geslacht! Zo spannend!

Wij mogen woensdag weer naar de verloskundige. Hebben jullie al op prenatal gekeken? Wij gaan de joolz day 3 bestellen, de maxicosi met isofix, Tripp Trapp kinderstoel, wippertje, en nog wat kleine spulletjes. Er staan leuke kortingen op. We krijgen zaterdag ochtend als goed is het geslacht te horen dus dan kunnen we extra los!

Terug
Bovenaan