Uitgerekend September 2019

Haha minni jeetje wat jammer zon chagerijntje. Gelukkig wel kunnen zien wat het wordt dan ;-) gefeliciteerd! 
Kusjem wij hebben niet gebudgetteerd.. bekijken gewoon wat we samen mooi vinden en financieel haalbaar is. Op dit moment geef ik verder eigenlijk ook weinig uit, alles gaat nu al naar de kleine ;-) 

Hee allemaal
Iedereen blijkbaar al druk aan t shoppen. Tot nu toe leven wij gewoon van dag tot dag. Voel me steeds beter en gelukkig lijk ik goed te groeien, sinds vorige week de verademing van een zwangerschapsbroek. Ben al 3,5 kg aangekomen... :) 
Ook hebben we een goede nipt uitslag  :) 
Wel even vraagje hebben jullie ook zo'n last van moeite met poepen? ( sorry klinkt gelijk wel weer ... hihih) ik wordt er echt een beetje zag van. Na persen heb ik meestal ook aardig last van mijn buik, krampen steekjes.  Meer dames hier ladt van of tips?

@Egeltje; nog niet gehad maar ken het wel van de vorige keren. Veel water drinken en vezels eten (volkoren en fruit en groente). 

Wij hadden vanavond pretecho en we krijgen nog een meid, de derde!! ? Even bijkomen hoor, het idee van drie van die kibbelende meiden in huis straks haha

Ik kreeg vanochtend ook even een shock van 12,5 week tot 14,5 week 1,6 kilo aangekomen. Auuw. Geen idee of dit mag/normaal is. Toch nog maar meer op mn eten gaan letten ben er nou eenmaal gevoelig voor ondanks dat ik niet dik ben. 

Valerie wat leuk! 3 meiden is altijd een feestje ja haha. Mijn vriend denkt/hoopt volgens mij echt op een jongetje dus ik blijf stug volhouden dat het een meisje is en pest ik lekker door. Mietjes maken grietjes;) 

Kusjem: wij hebben ook niets gebudgetteerd bedoel je voor de uitzet of daarna de kosten per maand? Ik weet wat er bij ons binnenkomt en we het daar makkelijk mee gaan redden:)

Leuk Valerie, groot meidengezin! Wat vind je man?? ?
Wij hebben niets gebudgetteerd. Hebben bijna alles nog en lenen de kinderwagen en het wiegje. Alleen kleertjes, wat extra luierdoeken, flesjes, verzorgingspulletjes ed, likje verf en wat accessoires voor de kinderkamer worden aangeschaft. Wel overzichtelijk.. het is natuurlijk al de derde.
Aan de kamers voor de oudsten moet daarentegen wat meer gebeuren! (nieuw bed, goed buro voor huiswerk maken etc etc.)

Terug
Bovenaan