Uitgerekend September 2019

[quote quote=10183641]Wat een goede tip van de babydump JL G! Na de geslachtsbepaling volgende week woensdag maar eens gaan kijken! Van welk merk had je de speenkoorden gezien? Ik ben naar de negenmaandenbeurs geweest, maar was heel graag naar Wearepregnant gegaan, ik volg al die smallshops en trekt me veel meer dan die grote bedrijven op de negenmaandenbeurs. Mja je kunt niet alles hebben hè Wij hebben vanochtend met 15 weken weer een prachtig sterk hartje mogen horen. Zo fijn! Vk heeft me ook weer gerustgesteld op het gebied van steekjes en krampjes enzo dat het er bij hoort en niets is om me zorgen over te maken! Ik ben nog maar 0,5 kg bijgekomen in de afgelopen 4 weken![/quote]

Ik had ze gezien bij Chewies & More. Echt een leuk merk!

[quote quote=10183671]Wij mogen woensdag weer naar de verloskundige. Hebben jullie al op prenatal gekeken? Wij gaan de joolz day 3 bestellen, de maxicosi met isofix, Tripp Trapp kinderstoel, wippertje, en nog wat kleine spulletjes. Er staan leuke kortingen op. We krijgen zaterdag ochtend als goed is het geslacht te horen dus dan kunnen we extra los![/quote]
Hey hey

Wij wilden dit ook doen maar de kinderwagens bij de Babydump hebben nu 20% korting met gratis leren luiertas en daar zijn de andere dingen ook sterk afgeprijsd. Ik heb geen aandelen hoor maar ik zag tijdens de mama mazzeldagen ook leuke aanbiedingen bij de prenatal (in de mail die ik kreeg) maar die zijn toch lager dan bij de babydump. Wij willen ook al wat dingen gaan reserveren

Wij gaan vanavond ook een kinderwagen kopen. Net als Anemoontje een Joolz day 3. Nu idd 10% korting bij zowel Prenatal als bij de Babydump. Ook gaan we even kijken naar wat andere dingetjes. Nu al zin in :) 
Ik heb de laatste paar dagen steeds hoofdpijn, ben nu 14+2. Iemand die dit herkent?

Ja Majom, ik heb ook bijna elke dag hoofdpijn, vooral in de middag/avond. Ik denk bij mij door de vermoeidheid die er helaas nog steeds is. Alleen als ik het echt niet volhoud neem ik een paracetamol. Ik kan mijn buik trouwens steeds beter zien. Grappig ik dacht dat duurt nog wel ff. Ben morgen 14 weken.
Ik ben in de winkels nog vooral om inspiratie op te doen. Heb al wel een kinderwagen op het oog, ben alleen de naam vergeten. Wil het toch nog allemaal in het echt zien om te kijken of het wat is.

Hallo allemaal!
Ik ben nu 14 weken en 2 dagen zwanger, morgen weten we precies 2 weken dat ik in verwachting ben. Waren dus erg turbulente weekjes, maar we zijn supergelukkig! Niet gepland, maar o zo gewenst! 22 september 2019 uitgerekend. 
Omdat we er zo laat achter zijn gekomen is er ontzettend veel wat op ons af komt, dus erg fijn om hier te kunnen lezen hoe jullie het e.e.a. ervaren & waar jullie mee bezig zijn. Ik ben nog in afwachting van de nipt test, afgelopen donderdag bloed geprikt. Aanstaande zaterdag de geslachtsecho, maar ik wil vooral gewoon horen dat alles goed groeit en het goed gaat met de baby. Ik leef echt van echo naar echo en ik merk dat ik het heel erg spannend vind allemaal.. Kan niet wachten tot ik hem/haar ga voelen!
Liefs!

Wat een week weer.. de voor en achtertuin volledig omgespit, bezig met de elektra, volop in de verbouwingen. Lekker druk dus weer! Hier ook regelmatig hoofdpijn,  dat hoort er helaas bij.. Al blijft mijn clusterhoofdpijn gelukkig nog weg? Ik voel de baby ook nog niet, nu 15 w en 4 dagen dus nog vroeg.. de babykamer staat hier nog vol bende, wel hebben we de babykamer + kinderwagen van de jongste nog staan en koop ik af en toe wat kleine spulletjes.. na de 20 weken echo wilt mijn man de kamer gaan doen dus nog even geduld, voor mij erg lastig af en toe. Over een weekje weer naar de VK.. 

Hoi allemaal,
lekker aan het inkopen doen lees ik en sommigen weten ook wat het wordt qua geslacht.. leuk!
Ik ben nu 16+3 en heb pas volgende week weer mijn eerste afspraak om hartje te horen. Dit stond eigenlijk voor vorige week gepland, maar ik lig al anderhalve week plat wegens acure spit met afgrijselijke spierspasmen in de onderrug. Pas sinds zondag kan ik weer kleine stukjes lopen. Alles is stram en stijf.. 
Dus sinds termijnecho bij 11+3 geen hartje meer gehoord of verloskundihe gezien. Lichtpuntje: vanaf de 15e week voel ik kleine plopjes in mijn buik. Ik denk dat het de baby is. Dit is mijn derde dus misschien dat ik het daardoor wat eerder voel. Bij de oudsten voelde ik het tussen week 16 en 17.. dus ongeveer nu.
Ik maak me geen zorgen on de baby, het voelt goed en ik hoop dat ik volgende week weer goed loop (en zit) en in staat ben naar de verloskundige te gaan. 16 april de 20-weken echo.. dus dan hebben we weer relatief korter wat controles achter elkaar.
Zo gaan we langzaam aan al op de helft van de zwangerschap af! 
Groet,
Eefje

Terug
Bovenaan