Minty wij hebben gisteravond geslachtsecho gehad!! En we krijgen een MEISJE!!! ?❤ Even het aantal meisjes hier in de groep omhoog krikken weer hihi. Ik was er gewoon helemaal beduusd van, vind het zó geweldig! Natuurlijk was een jongetje ook fantastisch geweest, maar op de 1 of andere manier vind ik het zó bijzonder; ook omdat ik een jongetje dacht. Mijn vriend was ook helemaal hoteldebotel, die dacht als enige ook dat het een meisje was, voor de rest dacht ik + omgeving allemaal een jongetje haha. We konden het geslacht echt al na 5 minuten zien, verloskundige kon heel mooi vanaf onderen kijken en heeft wel 5x ingezoomd haha. Geen twijfel over mogelijk meer dat het echt een meisje is hihi???
Kindje was zooooo beweeglijk, echt fantastisch om te zien. Heb gelijk gevraagd of ze al dingen kon zien die er wel/niet goed uit zagen, ik dacht nu ben ik er toch ? wat ze kon zien zag er goed uit: gesloten ruggetje, gesloten lip, hartje dat heel mooi ging, 2 hersenhelften, maagvulling/blaasvulling, gesloten middenrif, 10 vingers/tenen, 2 armen/benen etc. De rest kan je nog niet allemaal zien en uiteindelijk was dit ook geen medische echo, dus de rest maar even afwachten bij de 20 weken echo over 3 weken. Maar dit gaf een goed gevoel al...
Kindje was zooooo beweeglijk, echt fantastisch om te zien. Heb gelijk gevraagd of ze al dingen kon zien die er wel/niet goed uit zagen, ik dacht nu ben ik er toch ? wat ze kon zien zag er goed uit: gesloten ruggetje, gesloten lip, hartje dat heel mooi ging, 2 hersenhelften, maagvulling/blaasvulling, gesloten middenrif, 10 vingers/tenen, 2 armen/benen etc. De rest kan je nog niet allemaal zien en uiteindelijk was dit ook geen medische echo, dus de rest maar even afwachten bij de 20 weken echo over 3 weken. Maar dit gaf een goed gevoel al...