Uitgerekend September 2019

Minty wij hebben gisteravond geslachtsecho gehad!! En we krijgen een MEISJE!!! ?❤ Even het aantal meisjes hier in de groep omhoog krikken weer hihi. Ik was er gewoon helemaal beduusd van, vind het zó geweldig! Natuurlijk was een jongetje ook fantastisch geweest, maar op de 1 of andere manier vind ik het zó bijzonder; ook omdat ik een jongetje dacht. Mijn vriend was ook helemaal hoteldebotel, die dacht als enige ook dat het een meisje was, voor de rest dacht ik + omgeving allemaal een jongetje haha. We konden het geslacht echt al na 5 minuten zien, verloskundige kon heel mooi vanaf onderen kijken en heeft wel 5x ingezoomd haha. Geen twijfel over mogelijk meer dat het echt een meisje is hihi??? 
Kindje was zooooo beweeglijk, echt fantastisch om te zien. Heb gelijk gevraagd of ze al dingen kon zien die er wel/niet goed uit zagen, ik dacht nu ben ik er toch ? wat ze kon zien zag er goed uit: gesloten ruggetje, gesloten lip, hartje dat heel mooi ging, 2 hersenhelften, maagvulling/blaasvulling, gesloten middenrif, 10 vingers/tenen, 2 armen/benen etc. De rest kan je nog niet allemaal zien en uiteindelijk was dit ook geen medische echo, dus de rest maar even afwachten bij de 20 weken echo over 3 weken. Maar dit gaf een goed gevoel al...

Valerie: ik vond het echt geweldig. Dit was dan voor de geslachtsecho maar dat duurde maar 1 minuut verder was alles medisch heel interessant. Vooral omdat alle beelden continu worden opgenomen het is 1 film de echo en zijn uitleg erbij (en je eigen reacties haha). Daarnaast liet hij bij ons ook wat 3D en 4d beelden zien die we ook bewegend hebben. Die man is echt bizar kundig! Hoe de 3D/4D echo gaat weet ik natuurlijk niet:)

Wat super leuk Mientjee! Een meisje ?. Er worden veeel meisjes geboren dit jaar zeg! 
Fijn dat alles er zo goed uit zag en jullie hebben genoten!

zijn er hier dames die in Limburg of in de buurt van Limburg wonen? Eindhoven, Venlo, Roermond? 

Kusjem of iemand anders die het leuk lijkt om wat nader contact te hebben, ik heb een e-mailadres aangemaakt. Neem gerust contact op, misschien wel leuk om eens af te spreken of gewoon om te mailen.
LilNaturals@outlook.com
Zelf woon ik in Weert.

Wat leuk al die geslachtsecho´s en wat veel meisjes!
Wij moeten morgen weer naar het ZH voor een controle bij de Gyn maar de verloskundige betwijfelt of hij een echo maakt en of hij dan kijkt wat het geslacht is. Dit is namelijk niet medisch en daar is hij dus niet voor. Als hij het wel doet hebben we dus geluk. Als hij het niet doet hebben we 20 april als ik ruim 17 weken ben een extra echo bij de verloskundige en die gaat dan kijken of ze het kan zien en of de baby een beetje mee wil werken. Heel spannend dus.
Ik ben eindelijk een week geleden gestopt met overgeven en voel me ook niet meer zo misselijk. Ik ben af en toe nog wel echt moe. Gister lag ik om kwart over 9 op bed. HEERLIJK.
Voor nu maak ik me nog geen zorgen om de 20 weken echo (die heb ik 7 mei) maar waarschijnlijk als hij dichterbij komt zal het wel spannend worden denk ik!

Afgelopen weekend hebben we ons flink druk gemaakt in de logeerkamer. Komend weekend komt iemand die meubels halen en gaan we het kamertje kiezen

Wat leuk al die geslachts echo. En meisjes hebben nu de Overtoom zo te horen. 
Ik heb vanmiddag het behang besteld voor de babykamer pff wat duur zeg maar wordt echt heel gaaf! Het komt over 3 weken binnen dus ben benieuwd. We gaan van de week of volgende het kamertje bestellen vooral nu we hoorden dat we achteraf kunnen betalen. Want we willen het van de vakantiegeld betalen:)
@jlg ik zou gewoon kopen wat goed voelt als het niet veilig was verkopen ze het ook niet toch 

JLG, wij hebben ook een metalen ledikantje op het oog.. toevallig ook die van Coming Kids, de Bliss? Wij willen wel een zo’n bedbumper kopen voor erin.
Verder eigenlijk niet nagedacht over het bijten op het ledikantje ?

Terug
Bovenaan