Uitgerekend September 2019

Wij willen ook een metalen ledikantje en ook niet nagedacht over het bijten. Maar daar zal het toch ook wel op getest zijn? 

Hoi allemaal,

Mag ik ook nog meeschrijven?
Ik ben 15 september uitgerekend van ons eerste kindje. Dus ik vind 't erg leuk om mee te lezen! 
Hebben jullie ook een fb groep oid?

Steeds minder moe overdag, maar elke avond verlang ik vroeger naar mijn bed ! Gister wéér bij de verloskundige geweest, voor zover zij kon beoordelen was alles in orde? hartje klopte prima, baarmoeder mooi omhoog gekomen.
En de grootste grap (Ik moest echt mijn lach even inhouden) ik ben in 10 weken tijd wel 100 (!) gram aangekomen. Dat was bij de eerdere twee zwangerschappen wel anders dus ik ben benieuwd of het dit keer bij een paar kilo blijft..

Hoi allemaal! Wij hebben gisteren de pretecho gehad met 16+3 en het wordt een.... jongen!!! Helemaal blij :D 29 april hebben we de 20-weken echo, dus dan nogmaals even kijken. Wat was hij alweer gegroeid zeg!

Oké even voor de tussenstand, 11 meiden en 6 jongens. Ik verwacht dus nog best wat jongens de komende weken ;-). Volgens mij heb ik geen berichten gemist maar correct me if I'm wrong! 

Goedemiddag!
Vanochtend geslachtsecho gehad, bovenal zag alles er prima uit! We hebben wat vingertjes geteld en zelfs een 4d foto gemaakt!
We waren blij verrast toen bleek dat we ook een MEISJE! krijgen ? tegen alle verwachtingen in. Zo gelukkig! Nu kan ik (denk ik) echt gaan genieten ?? en kan het shoppen en namen uitzoeken beginnen!

[quote quote=10186835]JLG, wij hebben ook een metalen ledikantje op het oog.. toevallig ook die van Coming Kids, de Bliss? Wij willen wel een zo’n bedbumper kopen voor erin. Verder eigenlijk niet nagedacht over het bijten op het ledikantje [/quote]
Jaaaaa die inderdaad! Die vind ik zo mooi. Vind alleen de commode een beetje smal vergeleken met het andere kamertje wat we op het oog hebben. Ik was al verliefd geworden op de Bliss in het groen maar dat past niet bij de vloerbedekking en de gordijnen die we laten zoals ze zijn dus ik baalde al. Nu zag ik hem ineens ook in het wit! Zo mooi!
Maar het is best een prijzig kamertje vergeleken met sommige anderen maar jullie hebben hem dus ook? :-D

Vanmorgen weer bij de Gyn geweest. Alles was goed! Ik ben sinds de vorige afspraak 4 weken geleden ruim 4 kilo afgevallen......dit was helemaal niet erg gaf hij aan maar het moet wel beperkt blijven op een gegeven moment net als het aankomen zeg maar.
Verder was alles weer in orde, bloeddruk, bloeduitslagen, hartje etc. De baby bewoog weer lekker!
Overdag voel ik me eigenlijk weer "normaal" als in niet meer zo moe en misselijk maar sinds een paar dagen wil ik s avonds echt heel vroeg naar bed. Pfff wat ben ik dan ineens moe. Gister lag ik lekker om 10 voor 9 al met een boek onder de dekens, scheelt dat mijn man avonddienst heeft dus ik hoef voor niemand gezellig te doen beneden hahaha

Terug
Bovenaan