Uitgerekend September 2019

[quote quote=10187056]Oké even voor de tussenstand, 11 meiden en 6 jongens. Ik verwacht dus nog best wat jongens de komende weken ;-). Volgens mij heb ik geen berichten gemist maar correct me if I’m wrong! [/quote]
Hey, wat leuk! Ik hoor 2 mei wat het wordt en ik ben 23 september uitgerekend. Voor ons is het de eerste. Zou ik ook op de lijst mogen? :) 
Groetjes!

Wat leuk al die berichten met het geslacht! Wij wachten tot de 20 weken echo over 20 dagen maar het begint zo wel te kriebelen met jullie berichtjes. Spannend :)

Ja voor ons wordt het waarschijnlijk ook een meisje!! ? Het was erg onduidelijk en ze heeft wel een half uur gekeken en ik heb nog even heen en weer gesprongen. Mijn placenta ligt ervoor en heel laag voor de uitgang. Ze hoop dat dat nog gaat veranderen maar dat kan heel goed nog mee omhoog gaan. Ik las dat nog iemand dat hier al had. Wel jammer dat doordat de placenta er zo voor ligt er een onduidelijker beeld is.. het gezichtje kwam ook niet duidelijk in beeld en 3d lukte dan ook niet. Voor alle zekerheid koop ik nog niks meisjesachtig en wacht ik nog tot de 20 weken echo. 
Bij mij is mn buikje ook steeds beter te zien. Gelukkig ben ik niet meer zo misselijk. Die lage bloeddruk blijft dus ook de duizeligheid en flauwheid zo af en toe maar dat neem ik graag voor lief. Wat ik wel heel moeilijk vind, is dat ik zoveel hoofdpijn heb. Eigenlijk elke dag hoofdpijn en soms loopt het zo op dat ik toch wat inneem. Heeft iemand tegen een hoofdpijn nog een tip? Ik las dat sommige wel een hele zwangerschap last houden van de zogenoemde zwangerschapshoofdpijn.. 

Hallo dames,
Ik voel mij zoveel beter dan de afgelopen maand..pff wat was ik ziek. Heb zelfs minder moeten werken al.. maar de misselijkheid is weg en ik eet weer! Het is nog niet veel, maar het is een begin! Ik ben hier door wel 5 kilo afgevallen, maar dit schijnt vaker voor te komen. Alle controles zijn tot nu toe goed, heb vorige week het hartje gehoord, en de baby beweegd behoorlijk tijdens echo's, echt zo leuk. Nipt test ook gehad, deze was goed!
Ik heb 1 mei de 20 weken echo, en als ik jullie berichtjes hierover lees ben ik echt zo benieuwd! Dan kan ik ook op het lijstje aangevuld worden! 

MariekeSep thanks voor het aanvullen van het lijstje! Leuk zo'n overzicht. Wij hebben gisteravond het geslacht bekend gemaakt aan onze familie en vrienden/vriendinnen. Mijn vriend was gisteren jarig dus we hebben een taart laten maken bij de bakker met de kleur van het geslacht erin. Heel leuk om zo te combineren (verjaardag/geslachtsonthulling). Super leuke reacties van iedereen!? Wat een rare maar uiteraard hele leuke week toch zo, ik ben er gewoon helemaal onrustig van haha. Naja nog even door genieten! Over iets minder dan 3 weken de 20 weken echo en dan kan ik hopelijk helemaal ademhalen en dan gaan we eens flink inkopen doen..?

Wat een mooie berichten! 
Ik heb maandag een afspraak voor echo, controle en hopelijk zien wat het geslacht is. 
Mijn partner wil dat we uit elkaar gaan, vriendschappelijk. 2,5 week geleden heeft hij mij dit verteld. We hebben veel samen mee gemaakt, maar hij is zichzelf kwijt. Hij is schappelijk in het helpen naar een goede woning en we proberen er samen zoveel mogelijk op een volwassen manier compromissen te sluiten (zorg voor de honden, alle betalingen, spullen, ziekenhuisafspraken). Maar het doet zo’n pijn. Ik ben te veel emotioneel afhankelijk van hem geweest, dat realiseer ik mij nu. Daar werk ik aan. Het lastige is alleen ook, ik heb mijn studie en werk aan de kant gezet zodat hij het bedrijf volledig kon opzetten. Financieel ben ik dus afhankelijk van hem. We willen allebei meer dan 100% het beste voor het kindje. Naar mijn idee is dat werken aan de relatie en aan onszelf, maar hij wil afstand en op zoek naar hemzelf. Pfff, het doet zo’n pijn en ik vind het zo beangstigend. 

Jeetje floraa.
Dit is niet niks nee.. Ben je zwanger en besluit je vriend een einde aan de relatie te maken. Hopelijk komen jullid er samen nog aan uit.
Ik wens je het allerbeste

Xx 

Terug
Bovenaan