Uitgerekend September 2019

Floraa wat ontzettend verdrietig zeg. Hopelijk komen jullie er toch nog samen uit! Veel sterkte!
--
Ik heb gister de 20-weken echo gehad (bij 19+2). De echo was hartstikke positief. Alles netjes binnen de normen en 100% een jongen. Echo duurde 50 minuten omdat meneer niet stil kon blijven liggen. Wat een heerlijk gevoel is dit. Dit weekend gaan we het kamertje schilderen, gordijnen ophangen en lekker inrichten. Hopelijk binnenkort hier alleen maar berichten over positieve 20-weken echo's!!
Ik zag wat nieuwe aanmeldingen en nog meer meisjes die in september geboren gaan worden (dit is niet meer normaal ;-)), ik verwerk alles eind volgende week weer want volgens mij stonden er nog wat geslachtsecho's op de planning.

Ik ben inmiddels al 2 keer geweest voor geslachts echo 1e keer zei ze jongen direct erna 95% meisje maar mocht terug komen en van de week zat navelstreng in de weg.. nu woensdag de 10e terug voor nog x kijken ben dan 16+1 dus dan is ook sneller 20 weken echo kan nu wel vaker kijken en hartje horen dat is weer voordeel haha.. Nu al eigenwijs geen idee van wie hoor ??

O wat erg Flora dat lijkt me zo moeilijk pff kan me het niet inbeelden probeer wel ondanks het vele verdriet niet al te gestresst te raken  
MariekeSept wat super fijn dat de 20 weken echo goed is gegaan ik heb hem volgende week vrijdag. Lijkt me weer heerlijk om de baby te zien. Wij gaan vanavond het kamertje bestellen en dan afwachten tot het behang binnen is om te gaan beginnen echt zo zin in! 

Hallo moeders, 
Ik ben uitgerekend op 6 september. 
En wij zijn in blije verwachting van een Zoon!
Superleuk! Wordt ons 3e wondertje, en ik heb al een jongen en en meid, dus de mannen nemen de leiding in ons huis hahahahaha!!
Zijn hier nog mama's uit zuid Holland?
Mijn zwangerschap is de 1e weken heel slecht geweest, heel veel overgeven hele dag misselijk etc. Sinds week 12/16 minder geworden en nu helemaal weg, ik voel me top fit!!!

Zijn jullie al bezig met namen?
Wij komen zo niet op 1 lijn over een mogelijke naam, dit wordt wat ??

Nou fijne zwangerschap allemaal!!! ?

[quote quote=10187676]Hallo moeders, Ik ben uitgerekend op 6 september. En wij zijn in blije verwachting van een Zoon! Superleuk! Wordt ons 3e wondertje, en ik heb al een jongen en en meid, dus de mannen nemen de leiding in ons huis hahahahaha!! Zijn hier nog mama’s uit zuid Holland? Mijn zwangerschap is de 1e weken heel slecht geweest, heel veel overgeven hele dag misselijk etc. Sinds week 12/16 minder geworden en nu helemaal weg, ik voel me top fit!!! Zijn jullie al bezig met namen? Wij komen zo niet op 1 lijn over een mogelijke naam, dit wordt wat Nou fijne zwangerschap allemaal!!! [/quote]

Hier ook een mama uit Zuid Holland.
Wij hebben al 2 zoons,  ik heb zo'n gevoel dat het met de kleine erbij een echt jongens gezin word.. nog even wachten tot de 20 weken echo en dan zullen we erachter komen!
Ik voel me al heel de zwangerschap goed, op wat extra vermoeidheid na! Heerlijk!!

Oef flora wat heftig je verhaal, wat een onzekerheid voor je! Ik wens je veel sterkte..
Zijn er al meer mensen die geheugenverlies lijken te hebben? Vandaag telefoon 3x kwijt geweest en had vanavond na het werk ineens trek in pannnekoeken; eieren gehaald, melk gehaald... tralala naar huis. Potver... pannenkoekenmix vergeten, weer terug ;’-) 

Terug
Bovenaan