Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat ontzettend heftig zeg Floraa! Hopelijk komen jullie er uit met zijn tweeen.
Lijkt me heel moeilijk om dan toch samen naar echo’s enzo te gaan, maar van de andere kant fijn dat hij je niet ‘helemaal’ laat zitten.
Succes met alles!
[quote quote=10187719] ........ Zijn er al meer mensen die geheugenverlies lijken te hebben? Vandaag telefoon 3x kwijt geweest en had vanavond na het werk ineens trek in pannnekoeken; eieren gehaald, melk gehaald… tralala naar huis. Potver… pannenkoekenmix vergeten, weer terug ;’-)[/quote]
Pfff... ik dacht dat ik de enige was haha. Er ligt hier naast mij een notitieboekje en mijn alarm van de telefoon gaat af als de wasmachine klaar is... ik word er helemaal gestoord van ?
Haha jessie ben blij met de herkenning, vandaag mijn hele hand volgeschreven met dingen die ik niet mag vergeten Haha misschien ook maar een notitieboekje bij de hand houden, Pff ?
Hier ook een jongen! Ik had laatst gelezen dat er relatief net iets meer jongens worden geboren dus meer meiden hier zou helemaal niet erg zijn ‘who run the world?..
Flora, sterkte deze tijd. Hoop op een mooie toekomst voor jullie, in welke vorm dan ook.
Ben vandaag precies 16weken zwanger en heb al best een buikje. Heb ook al sinds 3 weken positie kleding aan. Voor mijn gevoel best snel. Had ook al heel snel dat je het goed kon zien.
Hebben al meer dit? Ben zwanger van mijn eerste kindje.
Loesjeee. Bizar he zijn we alweer 16 weken verder! Zo fijn. Mijn buikje valt nog wel mee bij positie kleding accentueert het wel behoorlijk, maar als ik een gewone broek aan doe drukt het toch wel weer plat. Alles gaat wel wat strakker zitten.
Loesjeee ik ben morgen 16 weken, maar heb ook al echt een buikje hoor! Ben ook zwanger van de eerste. Heb mij van de week ook gewogen, dacht dat ik al wel 4 kilo aan was gekomen, maar dit bleek 2 kilo te zijn. Wat ik lees is dat gewoon normaal. Ik geniet dus lekker van mn buikje nu.
Jeetje wat een rot situatie Flora! Hopelijk kunnen jullie er samen een weg in vinden
Gelukkig nog geen geheugenverlies hier.
Voor de dames met hoofdpijn, m'n osteopaat gaf nog als tip om af en toe rondjes te draaien met je heupen want het zou door een blokkade aan het heiligbeen kunnen zijn. Dat is in ieder geval iets wat je makkelijk kunt uit proberen
Vandaag 17 weken ?