Uitgerekend September 2019

Wij hebben onze 16 weken echo gehad en ook wij krijgen een boy ;) 25 april 20 weken echo, toch wel weer spannend! Mijn buik groeit nu echt wel, mensen zien het nu sinds 2 weken ook echt :) 
gaan jullie nog sport en zwangerschap combineren? 
Zijn jullie al ver met het aanschaffen van spullen en het kiezen van namen? 

[quote quote=10189364]Wat een verhalen weer leuk! Wij hebben vrijdag de 20 weken echo nog meer mensen deze week? Ik vindt het best spannend maar heb er ook heel veel zin in! Ik voel de baby nog niet zo jammer ik kan niet wachten tot ik iets voel.[/quote]
Het is echt aftellen dan he! Veel succes vrijdag, je kunt heerlijk lang naar je kindje kijken. Ik voel onze kleine ook nog niet (vandaag exact 20 weken). Placenta ligt achter dus zou elk moment kunnen gebeuren maar ik word stiekem een beetje ongeduldig. Het is echter onze eerste dus vaak tussen 20-24 weken. We wachten af ?

Hey Floraa! Fijn om te lezen dat het met het kindje (je zoontje!) allemaal goed gaat.
ik heb je geprobeerd via je e-mail te zoeken op Facebook maar het lukt niet echt. Zou je mij kunnen opsporen dan kan ik je toevoegen aan de club :). Liefs 

Ahhh toch weer wat jongens tussen alle meisjes die geboren gaan worden!
Wij hebben vanmiddag de pretecho! Zo spannend! Ik vermoed een jongen, dus we zullen zien!
Naam hebben we al, dus dan kan het inrichten van het kamertje gaan beginnen.. En natuurlijk het shoppen! ??

[quote quote=10189455] Het is echt aftellen dan he! Veel succes vrijdag, je kunt heerlijk lang naar je kindje kijken. Ik voel onze kleine ook nog niet (vandaag exact 20 weken). Placenta ligt achter dus zou elk moment kunnen gebeuren maar ik word stiekem een beetje ongeduldig. Het is echter onze eerste dus vaak tussen 20-24 weken. We wachten af ?[/quote]
Wat ben ik blij om dit te lezen dat ik niet de enige ben die nog niks voelt. We wachten samen netjes af! 

Terug
Bovenaan