Uitgerekend September 2019

Loesjee en Majom: ook mijn eerste, vandaag 16+5 en ook ik heb al een tijdje een buik! Mijn nichtje en schoonzusje zijn ook zwanger en die kregen pas na 20 weken een buik. Ik werd er dus wel een beetje onzeker van en heb vorige week aan de verloskundige gevraagd of het normaal was. Ze zei dat het helemaal normaal was en ik me geen enkele zorgen hoefde te maken.
Flora wat een naar bericht. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst!  

Oh thnx voor de tip voor de hoofdpijn hoopjegeluk. Dat ga ik zeker proberen. Heb al weken aan één gesloten zware hoofdpijn. Vandaag voor het eerst niet, volgens mij kwam ik dansend van geluk naar beneden. Wat heerlijk om je weer eens goed te voelen. Hopelijk breekt nu echt de betere periode aan? 
Ik draag vanaf 11 weken al een positiebroek en vind het echt een verademing. Ik heb al best een buikje en ben er trots op. Zeker nu iedereen het mag weten show ik hem graag?? 
Fijne zonnige zondag!

Nou week 3 van mijn verkoudheid en heb eindelijk speciale neusspray gekregen tegen ontsteking die ooo mag tijdens de zwangerschap. Ben zooooooooo klaar met die verstopte neus.. sorry even klagen -.-

Bedankt voor jullie lieve berichten, geeft mij steun. 
Bij de eerste had ik pas een buikje rond de 20 weken, maar nu veel eerder. Vind het juist heerlijk dat buikje. 
Wat vervelend Juffielies van die verkoudheid... Gelukkig is het steeds beter weer, hopelijk helpt dat wat tegen de verkoudheid. 
Ik heb vandaag de 16-wekenecho gehad, alles is (voor zover mogelijk bekend) goed! De gynaecoloog kon al een aantal ziektebeelden wegstrepen, erg fijn. Hier ook een jongen. Over 2 weken weer controle, ben wat afgevallen. En over 3 weken de GUO. Ik zal blij zijn als de GUO iig achter de rug is. Maar het was fantastisch om het wondertje weer te zien, dat is voor mij de reden waarom ik sterk blijf en doorga. ?

Vandaag 16 + 3 weken en de pret echo gehad. Wat was het weer bijzonder en oh zo mooi om de kleine weer te hebben gezien. ❤️
Wij houden het nog even spannend tot aanstaande zaterdag dan houden wij een genderreveal party met familie & wat vrienden. Super veel zin in en daarna lekker los gaan met kopen!?
Veel liefs,
Corry

Wat een verhalen weer leuk!
Wij hebben vrijdag de 20 weken echo nog meer mensen deze week? 
Ik vindt het best spannend maar heb er ook heel veel zin in! 
Ik voel de baby nog niet zo jammer ik kan niet wachten tot ik iets voel. 

De verloskundige durft het nog niet helemaal zeker te zeggen, maar wij krijgen rond 13 september waarschijnlijk een MEISJE!!! Nog 2 weken wachten voor we helemaal zekerheid hebben. Wel echt schakelen, ik had zo erg een jongen in m'n hoofd! Ik kom uit een meidengezin, dus stelde me in op een jongen om daaraan te kunnen wennen. 
Mijn man heeft net 8 weken lang vrouwenrechten bestudeerd, dus heeft nu meteen even met mond op de buik het (waarschijnlijke) meisje haar rechten gelezen ;) 

Terug
Bovenaan