Uitgerekend September 2019

[quote quote=10189373]Wij hebben onze 16 weken echo gehad en ook wij krijgen een boy ? 25 april 20 weken echo, toch wel weer spannend! Mijn buik groeit nu echt wel, mensen zien het nu sinds 2 weken ook echt ? gaan jullie nog sport en zwangerschap combineren? Zijn jullie al ver met het aanschaffen van spullen en het kiezen van namen?[/quote]
Ik doe nu aan zwangerschapszwemmen super leuk!
Ik heb tot nu toe het kamertje, matras, box, boxkleed, maxi xoci, luieremmer besteld en we hebben al de kinderwagen en kinderstoel. As zaterdag gaan we de babykamer behangen:)
Ik ben druk bezig met namen maar mijn vriend heeft nog geen haast we lopen ook aardig uiteen kwa smaak voor de babynaam dus het wordt nog lastig. 

[quote quote=10189563] Ik doe nu aan zwangerschapszwemmen super leuk! Ik heb tot nu toe het kamertje, matras, box, boxkleed, maxi xoci, luieremmer besteld en we hebben al de kinderwagen en kinderstoel. As zaterdag gaan we de babykamer behangen:) Ik ben druk bezig met namen maar mijn vriend heeft nog geen haast we lopen ook aardig uiteen kwa smaak voor de babynaam dus het wordt nog lastig.[/quote]
Heb je de app Kinder al eens geprobeerd? Kunnen zowel jij als je vriend namen swipen die jullie leuk vinden en wellicht hebben jullie een match!

Wij waren al vrij snel eens over de jongensnaam. Meisjesnaam hebben we opzich ook wel, maar ik vind nog meer namen leuk.

Qua sporten doe ik momenteel nog aan bootcamp. Deed ik voor m’n zwangerschap ook al. Probeer dit zolang mogelijk vol te houden, uiteraard wel op een lager tempo. En ik doe niet alle oefeningen mee omdat het of niet mag als je zwanger bent of nier prettig voelt. Kan pas 20 juni terecht bij een Zwangerfit-groepje dus probeer bootcamp zolang mogelijk vol te houden.

Qua shoppen hebben we tot nu toe alleen de kinderwagen gekocht/gekregen. Verder natuurlijk wel cadeautjes gehad van vrienden en familie maar zelf nog niets gekocht. Denk dat daar na vanmiddag wel verandering in gaat komen 

Ik ga volgende week een proefles volgen voor Zwangerfit. Benieuwd of het wat is. Ik deed tot een jaar terug ook aan bootcamp en nu ik wat meer energie heb mis ik het bewegen wel. We zullen zien.

Zo leuk om van iedereen te lezen wat het wordt! Ik word nu zelf steeds nieuwsgieriger, maar wij moeten afwachten tot 1 mei de 20 weken echo. Hoop ook snel een keer de kleine te voelen lijkt mij zo leuk! 
Ik heb vandaag na 4 weken weer eens gesport, krachttraining. Heb langzamerhand weer een klein beetje energie, maar blijf wel vermoeid. Probeer wel elke dag een stukje te wandelen buiten.

Leuk al die geslachtsecho's nu! ? Ik ben afgelopen dagen eens op Pinterest wezen kijken voor inspiratie voor de babykamer, daar staan zooveel leuke dingen op! Echt een aanrader. Wij hebben nog bijna niks aangeschaft, ik wil even wachten tot de 20 weken echo en als dan alles goed is, ga ik los ? Die hebben we precies over 2 weken dus duurt ook niet lang meer! Binnenkort zullen er wel veel 20 weken echo's volgen op dit forum, vindt iedereen het ook zo spannend?
Ik ben vandaag 17w2d, krijg op het werk nu inmiddels dagelijks wel de opmerking dat je het nu goed/steeds beter gaat zien. Vind ik echt leuk ? Merk wel sinds deze week dat ik meer op mijn houding en rust moet letten op het werk: ik moet veel tillen, in rare houdingen staan, hele dag lopen en er is geregeld stress en ik merk sinds maandag dat mijn bekken en rug echt daarop reageert als ik uren achter elkaar fysiek teveel doe ? Baalde er echt van vandaag, want ik wil eigenlijk het liefst 36 weken blijven werken. Maar wel een teken dat ik dus wat meer oplet... Meer mensen hier last van of ervaring mee?

Mientje ik heb ook wanneer ik heb gewerkt lage rugpijn. Ga dan vaak savonds in bad, dat lijkt me wat te helpen. 
Ik blijf verkouden en op het werk is veel stress, veel collega’s die ziek zijn en daar moet een hoop opgevangen worden. Ben dolblij dat ik over 1,5e week 2 weken vakantie heb. Ben kapot.
qua sporten squash ik normaal 2 keer per week, probeer het nu 1 keer te doen (maar heb ook al veel afgezegd ivm ziek zijn...) ga wel altijd fietsend naar het werk en wandel daarnaast nog wat met een vriendin.

Gefeliciteerd met de mooie echo's!
Ik voel de baby sinds 15+0 weken (ik ben morgen 19 weken). Het is mijn derde, maar de oudste 2 voelde ik ook vroeg, tussen 16 en 17 weken. Het is wel een druktemaker.. 
Zodadelijk een pretecho..! Kon tóch niet meer wachten tot a.s. dinsdag wanneer we de 20 weken echo hebben. Zo leuk om even te verbinden, kennis te maken, met het kindje.. 
Qua sporten doe ik een paar keer per week aan yoga, ik wandel en ga binnenkort 2x per week zwemmen. Waar het kan pak ik de fiets.
Groetjes!
Eef

Wij hebben gister de pretecho gehad.... EEN MEISJE!!
Zo leuk! Totaal niet verwacht omdat m’n man er van overtuigt was dat het een jongen zou zinn. Maar zo leuk! M’n broertje hadden we op FaceTime erbij dus die was ook helemaal blij met z’n eerste nichtje!

Terug
Bovenaan