Uitgerekend September 2019

[quote quote=10189910]Gefeliciteerd met de mooie echo’s! Ik voel de baby sinds 15+0 weken (ik ben morgen 19 weken). Het is mijn derde, maar de oudste 2 voelde ik ook vroeg, tussen 16 en 17 weken. Het is wel een druktemaker.. Zodadelijk een pretecho..! Kon tóch niet meer wachten tot a.s. dinsdag wanneer we de 20 weken echo hebben. Zo leuk om even te verbinden, kennis te maken, met het kindje.. Qua sporten doe ik een paar keer per week aan yoga, ik wandel en ga binnenkort 2x per week zwemmen. Waar het kan pak ik de fiets. Groetjes! Eef[/quote]
Wat leuk! Ik ben zo benieuwd of het een jongen is! Dat was toch een beetje de verwachting na de laatste echo? 
@AvdS gefeliciteerd met jullie meisje! September wordt een echte meidenmaand ;-)

Wel grappig hoe het bij iedereen anders is. Op mijn werk gaat het nu steeds meer door de wandelgangen. Ik ben bijna 17 weken, maar je ziet nog niets dus iedereen is vol verbazing bij het woord 17 weken. Overigens is het wel een grote organisatie dat nog niet iedereen het weet. 
Helaas voel ik onze kleine meid ook nog niet dus het is nog best onwerkelijk soms. Daarom rij ik eigenlijk ook gewoon nog 5-6 dagen paard wat ik snel wil gaan afbouwen gezien het risico en dan lekker wat anders gaan doen qua sport!

Overigens zie je het wel met een zwangerschapsbroek en een strak shirt maar zo durf ik mij nog niet echt te kleden of iets dergelijks. Pas mn eigen broeken nog en heb altijd wat wijdere bloesjes haha

[quote quote=10190052] Wat leuk! Ik ben zo benieuwd of het een jongen is! Dat was toch een beetje de verwachting na de laatste echo? @AvdS gefeliciteerd met jullie meisje! September wordt een echte meidenmaand [/quote]
Haha ja september is echt meidenmaand. Echt zo leuk! Ben benieuwd naar de namen die jullie  allemaal bedacht hebben voor jullie kleintjes!

Nou AvdS en Mariekesept,
ik zal er dan nog maar een schepje bij op doen.. wij krijgen ook een meisje! ??? Dat terwijl de verloskundige eerst dacht aan een jongen bij de termijnecho. We hebben ons daar niet op vastgepind, want het was te vroeg en dat zei zij ook. Maar ik had wel sterk een jongensgevoel tot nu toe dus was toch een beetje verrast! Mijn man gaat nu een 'man cave' bouwen zegt hij.. ? Het is onze derde dochter..!
We zijn er wel meteen uit met de naam. Die stond al jaren bovenaan, dus dat wordt hem ook, tenzij er nog iets anders voorbij komt. Jongensnamen lukte ook deze keer he-le-maal niet. Daar hoeven we ons dus niet meer mee bezig te houden... ?

@ Eefje, dat meen je! Ik was overtuigd dat je bij de jongensgroep zou komen ;-). Maar lekker meidengezin dus! Ik moet wel zeggen dat ik heel goed begrijp dat je man nu een man cave voor zichzelf gaat bouwen haha! 
Wij zijn ook uit de naam sinds een paar dagen, echt leuk dat het nu zo gaat leven. 

Wow Toch een meisje eefje wat bijzonder 3 meiden. Weten de grote zussen het al? 
We twijfelen nog tussen 2 namen voor een meisje. Maar voor een jongen vindt ik het een ramp haha kan weinig leuks vinden dat apart(mijn voorkeur) en Hollands (vriend voorkeur) is gelukkig hebben we nog even. 

Wij hebben afgelopen zaterdag de geslachtsbepaling gehad, tegen onze verwachting in, krijgen wij een kleine meid! 
Even omschakelen dus, haha mijn pinterest stond al vol met jongens dingen :) 
Maar ben super blij!

Terug
Bovenaan