Goedemorgen allemaal!
wat leuk al die vorderingen! Het wordt nu zo echt allemaal! De buikjes beginnen te groeien en de eerste schopjes worden gevoeld!
Hier ook! Woensdag ging ik in bad na een lange tijd en toen voelde ik n soort plop en erna weer en kwam er kort n minibultje uit mijn buik, toen wist ik het zeker! Nu voel ik het vaker en besef dan ook dat het echt onze dochter is.
mijn eetlust is normaal, eet vaak op een dag een klein beetje. Sons een wat grotere portie avondeten, maar vaak zit ik snel vol.
De buik groeit goed en is er nu ook al als ik wakker wordt ‘s ochtends. Heb wel véél last van mijn liezen/bekken/heupen/rug vooral na een dag werken. Heb er deze week al 36 uur opzitten en dat merk ik dan wel! Vorige week had ik vakantie en nergens last van.
Wij hebben nog geen naam en ook nog niets besteld of gekocht ?? de babykamer is wel al gestript en wordt deze maand geschilderd en er komt een nieuwe vloer in. We zijn echter ook niet van plan om een volledige babykamer bij een grote winkel te bestellen, maar hebben een losse commode en een ledikant (weer ergens anders) op het oog. De kinderwagen gaan we komende maand uitzoeken.
wel heb ik al veel kleertjes gemaakt nu ik weet dat het een meisje is, evenals een babynestje, ledikant dekens/lakens, hoeslakens voor de ledikant, wieg verschoonkussen en wandelwagen, hoezen en overtrekken voor het voedingskussen enz. Wel handig om dat zelf te kunnen!
Op naar de 20-weken echo!