Uitgerekend September 2019

Ik voelde de baby meteen als doffe plopjes in mijn buik. Mijn oudste 2 in het begin meer als kriebeltjes/vladderen van een vlindertje. Het kan zijn dat je het in het begin opeens 1 of 2 dagen niet meer voelt, maar dat je na 1 of 2 weken opmerkt dat het vaker terugkomt en je beseft dat je je niet vergist had de eerste paar keer.
@lovesept Wij dachten ook een jongen.. ? Maar het is helemaal goed zo.. Ik vind het zo leuk om te weten en kijk graag naar haar gezichtje op de 3D echo. Wordt zo steeds echter en wil vandaag graag wat leuks kopen voor haar. Heb nog niks gekocht, alleen een shirt en broek voor mezelf.
@Lovesept Lastig met die namen he.. Ik weet een stoere, korte en originele (Hollandse) naam die je nauwelijks hoort: 'Mink'. Misschien dat deze jullie aanspreekt?
Ik wil de baby deze keer veel dragen in een draagdoek/zak. Ik heb een hele mooie en eenvoudige gevonden via Studio Romeo (webshop)! Artipoppe vond ik ook erg mooi (vlgns mij wel prijzig), maar ik ken mezelf met al die ingewikkelde omknooptechnieken. Deze draagdoek bestaat uit 2 delen en die heb je zo om en de baby er ook zo in, hatsjiekidee!

@Minty Leuk dat je zo zoveel zelf maakt (en zo handig bent) en met losse meubeltjes de kinderkamer samenstelt! Ik ga ook eens kijken voor wat accesoires en kleurtjes.
Pas op met je rug en bekken! Hopelijk blijft dat niet terugkomen.

Wat leuk dat het bij iedereen meer gaat leven door de geslachtsecho's en het voelen. Ik kan niet wachten tot mijn man het ook voelt.
Wij mogen volgende week voor de 20 weken echo. Zo benieuwd naar het geslacht!
Meer eetlust herken ik wel. Maar zolang ik niet teveel aan kom geef ik er maar aan toe to. Mijn lichaam zal het wel nodig hebben. Ik merk ook  dat ik nog steeds niet de energie heb die ik zou moeten hebben.
Ik heb ook last van wazig zicht/dubbelzien. Meer mensen die hier last van hebben? Schijnt ook door de hormonen te komen.

@eefje mink is wel een leuke naam denk dat mijn vriend het te apart vindt maar zal hem opperen.
Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad heel mooi om de kleine te zien. Alles zag er goed uit alleen kregen ze het hartje niet goed in beeld dus we moeten volgende week naar een andere ziekenhuis. Afwachten maar:) 

Ik zat vanmiddag op de fiets en dacht met 17.4ook wat te voelen (fladderig gevoel inderdaad) maar of dit ons kleine mensje nou was, geen idee Haha. 
Ik heb ook onwijze honger, vooral tegen een uur of 4/5. Extra boterham en fruit maar mee naar werk, probeer wel om gezonde snacks te nemen in ieder geval. Heb geen zin om kilo’s aan te komen die niet nodig zijn :) 

Leuk om te zien dat er zoveel meiden worden geboren in September. Een echte meidenmaand! 
Wij zijn ook druk bezig met het vinden van een leuke naam, wij hebben 2 namen die we erg leuk vinden maar kunnen nog niet echt kiezen hihi.
Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed ! Mevrouw wilde natuurlijk niet helemaal mee werken maar ze hebben alles kunnen checken en 't was gelukkig allemaal goed :) Morgen alweer 19 weken, gaat erg snel bijna op de helft! ❤️

Bijzonder zoveel meisjes! Mijn eerste gevoel was heel sterk een meisje, dus heel nieuwsgierig of dat klopt haha!
@mamainsept Ik heb dat wazig/dubbel zien ook. Soms lijkt het of ik iets zie flitsen, heel apart ;) 
Ik heb trouwens sinds deze week ook meer last van hormonen. Heb net serieus gehuild, omdat de verwarming het niet deed... 

Hi Meiden 
ik voeg me wat later toe maar wil graag mee kletsen, 
ondertussen 19 weken en 4 dagen zwanger uitgerekend op 3sept en wij verwachten een zoon ? ik voel hem al regelmatig en mijn man heeft hem ookal gevoelt. 
Fijn weekend ??

Terug
Bovenaan