Uitgerekend September 2019

Mijn man voelde gisteravond ook voor het eerst een schopje.. Volgens mij kickt onze dochter behoorlijk hard! Ik zei: 'Voelde je dat? Vast niet..' Hij: 'Ja, hier!' Zo leuk.. ?
Dinsdag de 20 weken echo. En straks mogen mijn andere meiden in de stad iets leuks voor hun zusje uitzoeken. Ze hebben alweer van alles geknutseld voor haar, zoals een hartjesslingers met allemaal mooie teksten erop. Erg lief hoe ze nu al zo betrokken zijn en niet kunnen wachten! Ik maak ze zoveel mogelijk onderdeel 'van', maar zonder dat het steeds over de baby gaat. Een mooie tijd..
Afentoe voel ik me een beetje licht. Ik denk mijn bloeddruk. Ik had een goede ijzervoorraad, maar de baby begint nu steeds groter te worden en meer bloed aan te maken dus ik begin toch maar extra ijzerhoudend eten te eten.
En we hebben een weekje naar een waddeneiland geboekt voor over paar weken. Kijk er erg naar uit: zee, strand, uitwaaien en wij viertjes (vijfjes). Alleen al als die boot vertrekt en je het vaste land achter je laat.. echt heerlijk!
Mooie zaterdag!
Groet,
Eefje

Leuk uitje in het vooruitzicht Eefje! Wij willen ook nog even met zn tweetjes een weekend weg in juni. Van het weekend zoeken en boeken, we denken nu aan Valencia en hopen op mooi weer!
Ik ben morgen 18 weken maar voel het nog niet, kan ook komen door de placenta die ervoor ligt. Het buikje groeit nog niet heel hard en dat maakt me af en toe wat onzeker maar ik denk dat ik later deze zwangerschap nog wel eens terug zal komen op mijn woorden als mijn buik veel te groot wordt naar mijn idee, haha!
Leuk dat er wat jongens tussen al die meiden komen! Er zullen vast ook wel zelfde meisjesnamen voorbij komen straks. Ik ben benieuwd! 
Fijne zaterdag!!

Hebben jullie ook rugpijn? Ik heb vandaag een soort poetsdrift gehad en heb het hele huis bijna gehad, maar heb nu een beetje spijt. Pijn in Mn onderrug jeeeetje voel me wel een beetje een aansteller zo, maar misschien toch iets minder op 1 dag aanpakken ;-) 
goed idee Eefje nog even lekker er uit. Wij waren vorig jaar naar Texel, zo genoten.. misschien goed om deze zomer nog te doen inderdaad, je brengt me op ideeen ;-) 
Woensdag weer naar de verloskundige en volgende week dinsdag na de Pasen de 20 weken echo. Spannend maar heb vooral heel veel zin om weer naar ons kindje te kijken :) fijn weekend allemaal! 

Nu we weer richting het warme weer gaan en daarmee ook lekker terrasjes pakken ben ik benieuwd of jullie bekend zijn met bijvoorbeeld radler 0.0 of jillz 0.0, alcoholvrije wijn? 
Nu is een glaasje fris ook geen probleem, maar ik vind t wat gezelliger staan om "mee" te doen... 

Vanaf dag 1 al sterk vermoeden gehad dat het een meisje werd... wist het gewoon zo zeker! 
Vandaag hebben wij de bekendmaking gedaan met familie & vrienden en wat blijkt? Wordt het gewoon een jongen!!!!?? Wij zijn zo blij ?
nu lekker gaan shoppen!
Fijn weekend allemaal 
liefs, Corry

Hi jessie
idd je kan gewoon gezellig mee doen ik drink het al vanaf het beginn en ik vind het prima een rooie jillzz of een Amstel radler!
proost !?

Hoi meiden. Afgelopen woensdag hebben we weer naar het hartje mogen luisteren bij de verloskundige. Zo fijn!
Volgende week woensdag (24 april) hebben we eerst in de ochtend een rondleiding op het kinderdagverblijf en daarna de 20 weken echo. Dan weten we ook wat het wordt. Een meisjesnaam zijn we al over uit, een jongensnaam nog niet. Gelukkig hebben we nog even.
Nog een weekje werken en dan lekker meivakantie. Ik geef fulltime les aan een groep 7. Fijn dat mijn leerlingen wat groter zijn. Ik hoef geen veters te strikken of op lage krukjes te zitten o.i.d. respect voor de zwangere kleuterjuffen. Ook heel lief dat de groep wat rustiger doet. Ze willen niet teveel herrie maken want dat hoort de baby! 
Kinderwagen hebben we inmiddels uitgezocht. Het wordt de Mutsy Neo. Stoere wagen waarmee je lekker de bossen in kunt voor een wandeling. Kostte me moeite om 'm niet meteen mee te nemen uit de winkel haha.
Liefs.x

Terug
Bovenaan