Uitgerekend September 2019

Fijn om te horen Priscilla, wat een positief bericht! 
Mij mag morgen weer eens luisteren naar de kleine en volgende week de 20 weken echo. Spannend maar vooral ook heel veel zin in! 

Hallo allemaal,

Nieuw hier! 16 september ben ik uitgerekend, lijkt me gezellig om hier wat andere zwangere dames te spreken. Mij gaat het erg goed,behalve dan een heftige verkoudheid vandaag! 20 weken echo heb ik op 30april, echt zo veel zin in!

Gr van Laura 

Hier ook de 20 weken echo op 30 april! 
De oudste kids blijven bij oma, op aanraden van de vk . Die krijgen zodra wij thuis zijn een cadeautje, waarna ze erachter komen of ze een broertje/zusje krijgen..  het duurt nu allemaal zó lang.
Gelukkig bijna vakantie want die vroege ochtenden zijn niet meer aan mij besteed, brr

Welkom Laura!
Fijn die mooie 20-weken echo's!
Wij hadden hem gisteren en onze dame lag er ook voorbeeldig voor net als bij jullie Prisscilla. Waren ook binnen 20 minuten klaar.. Ging mij eigenlijk wat te snel, zo fijn om even naar je kind te kijken. Dan wil je liefst nog wat langer koekeloeren. En natuurlijk super dat alles goed is. Dat besef je toch wel even extra op zo'n moment.
Komende tijd eens even in huis aan de slag en rustig kijken wat we nog moeten aanschaffen (hebben nl. bijna alles nog). Heb voor de baby nog nauwelijks iets gekocht. Pas 1 setje kleding, ik kon niet zoveel leuks vinden eigenlijk. Iemand een leuke tip qua (betaalbare) kleding? Web- of echte shop?

Wat fijn Prisscilla en Eefje! Wees stiekem ook een beetje blij hoor dat het bij jullie voorspoedig ging ;-). Bij mij bleef 'ie lekker springen en daardoor duurde het 50 minuten. Ik kon daarna het bed niet meer afkomen (helemaal stijf + bekkeninstabiliteit = een drama). Mijn vriend moest me zo ongeveer van het bed duwen...
Ik heb tot nu toe vooral kleertjes gekocht bij Prenatal, Hema en Zeeman. Meestal wacht ik tot de uitverkoop. Ik mag inmiddels echt geen 50/56 meer kopen. 

Hallo meiden
Ik moest vandaag terug komen voor de 20 weken echo. De baby was weer erg bewegelijk maar gelukkig konden ze het nu wel zien en alles was goed?
Meer meiden die een goede echo hadden las ik super fijn!
Hebben sommige ook last van hun rug de laatste dagen doet het echt zeer bij de onderkant

Wat fijn om te horen al die goede echo's. Wij moeten nog even geduld hebben. 7 mei hebben we de 20 weken echo. Dan ben ik 19 weken en 6 dagen. 
Ik heb sinds een paar dagen het idee dat ik de kleine af en toe voel! Het voelt een beetje als een kriebeltje, fladderend gevoel en soms ook een beetje als een klopping of een plopje. Het is echter wel aan één kant van mijn buik. Rechterkant van de navel. Dat is ook de kant waar de echo gemaakt wordt dus misschien dat de beeb zich vooral daar ophoudt haha. Heel leuk om te merken. Maakt het toch nog wat echter!

Terug
Bovenaan