Uitgerekend September 2019

Oooh wat leuk al die goede 20 weken echo's!! Wij hebben die aankomende woensdag, heel spannend!
Ik merk dat ik teveel bezig ben met het voelen van ons meisje. Af en toe denk ik haar te voelen, maar het kunnen net zo goed mijn darmen zijn. Die voel ik dan nu ineens meer dan voor mijn zwangerschap ? 
Vinden jullie namen zoeken ook zo lastig? Wat een toestand... 

[quote quote=10192557]Oooh wat leuk al die goede 20 weken echo’s!! Wij hebben die aankomende woensdag, heel spannend! Ik merk dat ik teveel bezig ben met het voelen van ons meisje. Af en toe denk ik haar te voelen, maar het kunnen net zo goed mijn darmen zijn. Die voel ik dan nu ineens meer dan voor mijn zwangerschap Vinden jullie namen zoeken ook zo lastig? Wat een toestand…[/quote]

Mia die darmen voel ik af en toe ook. Niet heel vaak, maar soms. 
Naam zijn wij al over uit! We hadden sowieso een jongensnaam en meisjesnaam twijfelde ik over. Maar nu we weten dat het een meisje wordt, zijn we er definitief over uit. En ook haar tweede naam. 

Wow, ik had al 5 pagina's gemist! Wat fijn al die goede 20 weken echo's. Wij mogen precies over een week. Ben dan 20.3 weken. Zo spannend!
Ik voel nu dagelijks plopjes. Het wordt steeds duidelijker. Van buiten is het nog niet te voelen helaas. De placenta leek ook aan de voorkant te liggen, maar door het kantelen kan dat nog veranderen.
We hebben het kamertje al geschilderd en via marktplaats meubeltjes gekocht. Dus we zijn al een heel eind. Binnenkort de kinderwagen en maxicosi bestellen. En dan gelijk andere dingetjes halen. Super leuk.
De naam zijn we nog niet helemaal over uit. We vinden 1 naam super leuk, maar zowel mijn beste vriendin als een collega blijven die naam maar noemen. Daar baal ik wel een beetje van. Herkenbaar?

Wij zijn ook inmiddels uit de naam en tweede naam. We vernoemen hem naar mijn opa en hij krijgt een moderne korte Hollandse voornaam. Voor ons duurde het even (mijn vriend had echt teveel associaties met allerlei namen) maar opeens hadden we 'm. Ik vind het wel leuk om al een naam te hebben. Gaat het nog meer leven. Ik heb nog wel een back-up mochten we bij de geboorte denken dat het gewoon écht niet matcht ;-).
Ik voel hem nu sinds vorige week vrijdag en mijn vriend gisteravond voor het eerst. Ik was dus wat later (21 weken) terwijl mijn placenta achter ligt. Gister maakte hij denk ik een hele salto want m'n hele buik ging tekeer. Heel grappig gevoel. 
Gefeliciteerd iedereen met een goede 20-weken echo en veel succes voor de meiden die 'm volgende week hebben!

Wat fijn al die goede 20 weken echo's! 
Ik voel me echt een nakomertje vandaag pas/eindelijk/ yeaaaahh de geslachtsbepaling en 15 mei de 20 weken echo. Maar ben ook 29 september uitgerekend. 
Wat betreft voelen dan weer geen nakomertje. Dat is al 2 weken en nu elke dag duidelijker? Gister was het feestdag daarbinnen ofzo haha. Druktemakertje. 
Heel veel zin om straks met de opa's en oma's weer te kijken naar ons kindje? 
Fijne dag allemaal!

Wat betreft namen vinden we een jongensnaam echt lastig en bij meisjesnamen hebben we dan weer keuze stress tussen 3 namen? straks wordt het ons weer iets makkelijker gemaakt als we weten wat het is?

@Mariekesep en lovesept: he naar, van jullie rug/bekken! Al zo erg Marieke met de instabiliteit? Ik heb zelf 4-5 weken last gehad van mijn rug (met spierspasmen). Gelukkig gaat het beter en stonden de klachten op zichzelf en geen relatie met de zwangerschap. Maar ik ben wel voorzichtig, meer preventief, omdat er toch meer buik gaat bijkomen nu. Hopelijk hebben jullie goede ondersteuning, of iets dat verlichting kan geven?

Terug
Bovenaan