Uitgerekend September 2019

Naam zijn wij ook uit! Hadden we eigenlijk al jarenlang en al twijfel bij onze tweede dochter, die we toen toch anders genoemd hebben. Nu nog even een tweede en derde naam. Want onze meiden hebben er ook drie.. dus krijgt deze ook.. ?  

Wat een goed nieuws al die mooie 20 weken echo's! Dat geeft hoop ofzo voor die van ons.. wij hebben m aanstaande woensdag. Vind het echt spannend maar heb er op de 1 of andere manier wel vertrouwen in, ook omdat ze bij 16 weken al wat dingen had bekeken en die zagen er goed uit. En mijn buik groeit mooi en ik begin haar nu echt te voelen meerdere keren per dag. Begin van de week twijfelde ik nog maar laatste paar dagen weet ik bijna zeker dat het ons guppie is?
Wij hebben ook een naam inmiddels! Is een naam die is eigenlijk al jaren heel leuk vind en mijn vriend vond m ook super. Dus dat ging makkelijk. Tweede naam twijfelen we nog over of we die wel of niet geven, hoeft van ons beide niet per se maar we vinden m wel heel leuk als 2e naam en past mooi bij de 1e naam. Dus daar nog even over nadenken ?
Af en toe schiet er nog door mijn hoofd dat ze woensdag ineens zeggen dat het ineens een jongetje is, terwijl ik het me bijna niet kan voorstellen want de verloskundige heeft het zo goed bekeken vanuit alle hoeken en foto's gemaakt. Maar hoor soms teveel verhalen om me heen dat dat ineens zo was ?? Iemand nog meer daar bang voor?

Ja hier ook een goede 20 weken echo. Zo fijn! Het kleintje werkte totaal niet mee. Dus ik heb van alles moet doen van springen  tot de trap op en af. Maar uiteindelijk kwam alles mooi in beeld. Het geslacht houden we voor ons zelf omdat er ook andere familieleden op dit forum actief zijn.
@mientje: ik koop voor de zekerheid ook wat neutrale pakjes. Je weet maar nooit inderdaad.

Ik heb pas over 2,5 week de 20 weken echo. Ben nu ruim 17 weken maar vind het wel een lastige periode nu. Omdat m’n buik nog niet heel groot is en ik nog niet echt iets bewust voel, spookt er toch af en toe door m’n hoofd of alles wel goed zal zijn. Hebben jullie dat ook?
Heb vorige week wel de pretecho gehad en dat zag er allemaal goed uit hoor, maar toch.. beetje onzekerheid wat ineens op speelt. 

AvdS ik voel nog steeds met je mee haha. Hier hetzelfde nu 18 weken. Altijd fijn die onzekerheid, niet zegmaar.. het komt vanzelf goed met ons.

Er mag nog een meisje op de lijst genoteerd worden!?? Hier ook een dametje in de maak!? 
Haha ja ik zei ook al tegen mijn vriend: wordt het straks toch een jongen? Maar volgens mij was het wel echt overduidelijk en 3x gecheckt. En anders zou ik het echt de grap van het jaar vinden! Haha. Ons kamertje en kleding keuze is redelijk neutraal dus dan ook geen 'man' overboord?
En AvdS en Anemoontje hoop dat jullie het ook gauw mogen voelen, maar het is echt heel normaal dat het nog niet zo is. Al neemt het idd wel wat onzekerheid weg langs je af en toe teken van leven voelt.
Al voelde ik me eergister juist weer een beetje onzeker worden na een dag helemaal niks voelen. Onzekerheid neemt elke keer een nieuwe vorm aan? Vrees dat dat zo blijft en erbij hoort. Maar komt echt goed! Straks klagen we denk allemaal als we bijna uitgerekend zijn en van binnen verbouwd worden? 

Mientjeee ik heb ook woensdag de 20 weken echo! Spannend! Wij zijn alleen niet voor een pret echo geweest dus woensdag mogen we voor het eerst in tien weken weer naar hem/haar kijken. 
Ik denk dat ik de baby al voel maar ik lees dan: 'in het begin kunnen het je darmen zijj maar als het zover is, dan weet je zeker dat het de baby is.' Daar komt dus weer twijfel want ik weet het helemaal niet zeker.
Mijn buik groeit al mooi, maar volgens mij is dat niet alleen maar baby. Ik heb me deze week opgegeten aan paaseitjes en lekkers haha! Heb geen gekke cravings maar gewoon een hele grote eetlust. Het enige waar ik minder trek in heb is warm eten. Meer die dat hebben? 
Nog 4 nachtjes geduld!!!

Warm eten smaakt hier ook niet. Dat is wel echt apart, waar ik me normaal echt op kon verheugen.. smaakt het warme avondeten me na 3 happen niet meer.
Ik blijf maar eten op de dag, lijk wel een soort hamster haha.

Terug
Bovenaan