Wat een goed nieuws al die mooie 20 weken echo's! Dat geeft hoop ofzo voor die van ons.. wij hebben m aanstaande woensdag. Vind het echt spannend maar heb er op de 1 of andere manier wel vertrouwen in, ook omdat ze bij 16 weken al wat dingen had bekeken en die zagen er goed uit. En mijn buik groeit mooi en ik begin haar nu echt te voelen meerdere keren per dag. Begin van de week twijfelde ik nog maar laatste paar dagen weet ik bijna zeker dat het ons guppie is?
Wij hebben ook een naam inmiddels! Is een naam die is eigenlijk al jaren heel leuk vind en mijn vriend vond m ook super. Dus dat ging makkelijk. Tweede naam twijfelen we nog over of we die wel of niet geven, hoeft van ons beide niet per se maar we vinden m wel heel leuk als 2e naam en past mooi bij de 1e naam. Dus daar nog even over nadenken ?
Af en toe schiet er nog door mijn hoofd dat ze woensdag ineens zeggen dat het ineens een jongetje is, terwijl ik het me bijna niet kan voorstellen want de verloskundige heeft het zo goed bekeken vanuit alle hoeken en foto's gemaakt. Maar hoor soms teveel verhalen om me heen dat dat ineens zo was ?? Iemand nog meer daar bang voor?