Uitgerekend September 2019

Mij smaakt alles gelukkig! Ik heb wel een grotere eetlust. Smeer vaker even een cracker met kaas tussendoor. Als het avondeten niet zo smaakt zou je misschien ook kunnen proberen tussen de middag (in het weekend) warm te eten of salade te nemen, omdat het misschien ook met het tijdstip van de dag te maken kan hebben?
Volgens mij ben ik meer aangekomen van meer eten en wat minder bewegen door vermoeidheid/rug in het eerste deel van de zwangerschap, maar ik ben inmiddels weer een stuk fitter en energieker en voel me fit. Dus ben mijn oude bewegingspatroon weer wat aan het acticeren. Overigens heb ik geen weegschaal en weeg me ook niet elders. Dus hoeveel ik straks aangekomen ben.. ik zou het niet weten.. ?

Pril gelukt en patty:dat heb ik ook. Avondeten is niet meer favoriet. Maar als ik eerlijk ben ook nooit geweest. De komende dagen maar lekker veel van de BBQ met stokbroodjes, salades enz. 
Ik ben nu met 18 weken 1.5e kilo aangekomen dus valt reuze mee. Moet zeggen dat ik ook vooral meer crackers, boterhammen en fruit eet. Ook waterijsjes zijn favoriet. Lijkt me vrij gezond. 
Fijne zonnige dagen allemaal! 

Hebben jullie ook van die vreemde dromen? Echt hyper-realistisch... In het begin was het voornamelijk erg leuk en gezellig in mijn dromen, nu heb ik alleen maar nachtmerries 's nachts. En daar gebeuren zulke rare dingen in ? (vannacht droomde ik bijv. dat mijn buik openscheurde en dat de baby eruit viel, boooee. K helemaal checken vanmorgen of het nog dicht zat ? )
Nog nooit eerder nachtmerries gehad, haha. Ik heb te doen met mensen die daar vaker hebben ☺️ Hopelijk verdwijnen ze weer na de zwangerschap...

Ik droom er ook op los! :) Hele avonturen... Nachtmerries lijken me niet zo fijn. Hopelijk verandert dat weer een beetje voor jou.
Ik ben verder eens even lekker aan het shoppen geslagen, ha!
Heb een dikke lijst gemaakt wat er nodig is, en wat we nog hadden. De rest heb ik voor 90% aangeschaft, alleen nog twee thermometers, een nieuw matrasje en t.z.t. de verzorgingsproducten. Kleertjes heb ik nu ook bijna allemaal wel voor de eerste 3 maanden. Daar waar ik eerst echt even moest zoeken en kijken (ik houd niet van dat oudroze en mosterdgeel wat je nu veel ziet) is het nu toch aardig gelukt in combinatie nog met oude kleertjes die er nog goed en netjes uitzien. Heb even goed gebruik gemaakt van de prenatal paasdeal.
En omdat we verder al veel besparen via familie en door wat we zelf nog hebben, heb ik mezelf getrakteerd op een supermooie luiertas die normaliter erg duur is, maar die ik nu kon scoren met 70 euro (!) korting (hehe). Nog steeds best duur (ik koop nooit dure (hand)tassen), maar volgens iemand uit mijn omgeving ijzersterk merk en doet ze er na 4 jaar nog mee zonder beschadiging en gebruikt ze hem ook gewoon voor zichzelf met winkelen (zonder kids mee) etc. Het is dan ook geen gekleurde tas, maar cognac kleurig, dus mooi neutraal. 
Fijn Pasen!

Och ik droom echt niet normaal veel.. kan soms 's ochtends nog zo 5 dromen opnoemen en wat er gebeurd is. Sommige dingen die ik droom zijn ook zo onrealistisch en soms ook te bizar/gênant om aan iemand te vertellen ?? Maar hoort er allemaal bij zeggen ze door de hormonsters.. 
Ik eet echt wel meer dan voor mijn zwangerschap. Vooral 's avonds heb ik lekkere trek en pak ik makkelijker eens wat chips, wat blokjes kaas etc. wat ik voorheen echt niet vaak deed. Het boeit me ook minder moet ik zeggen, ik wil niet teveel aankomen maar ik ben altijd zoveel met mijn lichaam en lijn bezig geweest (tot overdreven aan toe) dat ik nu zoiets heb ik wil me er niet te druk om maken.

Ik ben momenteel nog steeds misselijk en moet dan overgeven. Ik heb nog niks gevonden wat ik lekker kan eten.. al het eten wat ik naar binnen werk is een moetje. Ik hoor as donderdag of dit misschien komt door mijn schildklier. Want daardoor zou het kunnen komen. Ik ben nu 17+6.
Ik heb ook hele nare en rare dromen. Voorheen had ik dat niet zo intens.
Ik ben nu voor het eerst serieus gaan kijken voor de babykamer en alle uitzet die we nodig hebben. Het is nog best veel moet ik zeggen. We gaan komende week vanalles bestellen en gaan dan in mei de kamer in orde maken. 
Zijn er hier trouwens ook mensen die werken in de zorg? Ik werk nu al 1 dag in de week minder, vroeg mij af of meerdere dat hadden. Ik vind het werk namelijk best zwaar worden al...
Fijne Pasen iedereen!!

Hallo allemaal
Na lang mee gelezen tehebben nu zelf maar een account aangemaakt? ben op 28 september uitgerekend van een meisje?
Alleen sinds een aantal dagen echt veel last van buikkrampen erg vervelend en word er erg onrustig van iemand enig idee wat het is of zelf ook last van heeft?
ben nu zelf 17+1 

Terug
Bovenaan