Uitgerekend September 2019

Hey maaikespat, we lopen aardig gelijk. Ik ben nu precies 17 weken en ook in verwachting van een meisje. Wat leuk! :) En welkom bij de september groep. 
Vervelend van de buikkramp en dat je er onrustig van wordt. Het kan banden pijn/ groeiende baarmoeder zijn. Ik heb zelf soms een scherp trekkerig gevoel bij me liezen. Maar dat komt en gaat. Warm bad of kruik kan helpen. 
En bij twijfel bel de verloskundige. Die kan je vaak wel geruststellen. Hoop dat het gauw minder wordt! 
PS laatste Pasen zonder kruimel en met z'n tweetjes. Gek idee! Vandaag buikfoto met paashaas ??

@juffielies Het is de cowboysbag verkrijgbaar bij The Little Green Bag (.nl). Je hebt hem in verschillende kleuren, maar ik vond de cognac het mooiste en meest bij mezelf passen, ook voor andere uitstapjes. De cognac is wel meteen de duurste! Maar ik vond hem bij bol.com voor 70 euro goedkoper (!). Anders had ik hem nooit gekocht. Het leek me nu met korting toch een mooie investering. Zoek wel op 'cowboysbag luiertas', want ze hebben nog veel meer tassen. In deze luiertas zit ook een verschoningsmatje in kleur mintgroen, ook de binnenkant heeft die kleur (met waterbestendige voering geloof ik).
@maaikespat Zijn het echt krampen of zeurderige pijn? Krampen zijn meer samentrekkingen en misschien zijn je darmen onrustig? Zeurderige pijn eerder bandenpijn (in liezen ed). Zou idd even met verloskundige overleggen.

@juffielies Toch nog even een link bij de luiertas! https://www.bol.com/nl/p/cowboysbag-the-diaper-bag-cognac/9200000039804818/?suggestionType=typedsearch&bltgh=kCNEN3yDhkPsDbxvbKNEWw.1.15.ProductPageUrl 

Hele fijne Pasen allemaal! 
Ik ben er even tussenuit geweest op het  forum, zo veel nieuwe berichten! Ik lees gelukkig veel goede 20wkn echo's en een boel geshop ? 
Ik ben nu 17+5, 24 sept uitgerekend. Sta niet op de lijst overigens, zou ik wel heel leuk vinden ? We hebben vrijdag een controle gehad en hebben weer een sterk hartje gehoord ? Ik groei wel maar voel nog niks, dus die bevestiging is toch fijn! Verder was het bloedonderzoek ook goed en mijn bloeddruk lager dan de vorige keer, toen was het aan de hoge kant. 
 Mijn man was afgelopen week al vrij dus die heeft een start gemaakt met de kamer, helaas de verkeerde kleur groen, veel te donker, dus dat moet nog een keer ? verder nog weinig geshopt. Met 20wkn echo horen we pas het geslacht dus dat wachten we nog even op. 
Ik heb wel nog steeds een vrij laag energie niveau.. herkennen sommigen van jullie dat met 17+ weken ook nog?

Hallo allemaal,
Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en goede echo's!
Ik ben nu 18 weken in verwachting van ons 2e kindje (ook een meisje) en 21 sept uitgerekend.
Energie niveau is eindelijk weer een beetje op peil en voel me sins 2 weken niet meer misselijk.
Nu lekker genieten :D.
Fijne paasdagen iedereen!!

Voelen sommigen zich nu in het 2e trimester ook veel beter? Mijn enige klacht het 1e trimester was vooral extreme vermoeidheid, maar sinds week 14 gaat dit zoveel beter. Ik heb bijna net zoveel energie weer als voor mijn zwangerschap en werken, sporten etc. gaat erg goed. Ik hoorde van de verloskundige en las overal dat je het 2e trimester ook veel beter voelt, maar ik vind het gewoon bijna eng worden van groeit alles wel goed etc. want dat kost toch allemaal energie..?!?
Ik ben vandaag precies 19 weken! Jeetje wat gaat de tijd snel. Woensdag a.s. 20 weken echo, zo spannend!!

@Juffielies Ben benieuwd!
@Mientjeeee Ik heb overdag ook meer energie, maar ook nog wel dat ik 's avonds eerder moe ben en naar bed ga. Geniet ervan! Zo krachtig is een vrouwenlichaam. Het kan maar zo zijn dat je energiek voelt tot de bevalling hoor. ? Go with the flow.. ?

Terug
Bovenaan