Uitgerekend September 2019

Goedemorgen allemaal!
Mijn energie is nog steeds een drama ? maar dat komt wellicht ook door mijn schildklier afwijking waarvan ik (waarschijnlijk) nog steeds te weinig medicatie krijg. 
Hiervoor moet ik woensdag naar de gyneacoloog. 
Om 22.00 gaan mijn ogen echt vanzelf dicht en dat terwijl ik n middagdutje doe dan word ik om 8 uur wakker van pijn in mijn rug en een trekkend gevoel in mijn buik. Uitslapen zit er dus ook niet echt in.
Heb ook een navelbreuk helaas, doet geen pijn gelukkig.
vandaag precies 19 weken, vrijdag heb ik twintig weken echo, kan niet wachten!
fijne Pasen ?

Eefje heb hem besteld. Zo’n prijsdaling, kon het niet laten. Bedankt voor je goede keuze Haha!
Mientje ik heb hetzelfde als jij. Voel me echt zo goed als de “oude”. Het is dat mijn buikje groeit, anders zou ik het haast niet geloven. Ik geniet er maar gewoon van.
Morgen 19 weken en hebben dan ook al meteen de 20 weken echo. Heb er toch al een beetje spanning voor. Maar ook wel heel veel zin in om hem/haar weer te zien. 

Zo inderdaad zeg, mijn energie is ook weer helemaal terug. Afgelopen dagen veel gedaan wat wel een schoonmaalbeurt kon gebruiken, badkamer, stofzuigen, keuken, ramen gelapt. Paar weken terug was zelfs opstaan van de bank al teveel, haha. En de hoofdpijn is ook praktisch weg :)
20 weken echo duurt nog even voor mijn gevoel, op 8 mei hebben wij 'm. Succes iedereen met de echo's en fijne dag nog!

Energie hier ook weer redelijk op peil.  Gelukkig, want vanaf week 9 was ik hondsmoe. Naast alle levendige en soms bizarre dromen, slaap ik wel heel slecht. Vaak midden in de nacht uren wakker en liggen woelen. Weet niet of dit alvast voorbereiding is op de toekomstige gebroken nachten? wel goed om alvast te weten dat ik ondanks de weinig slaap het toch allemaal aardig trek. Ik doe het wel veel rustiger aan, regelmatig een powernapje in de middag en op werk sta ik nog boventallig gezien de heftige eerste 3,5 maanden met veel migraine, spugen, extreme misselijkheid ect. Dat is wel heel fijn. Werk nu halve dagen. Dat draagt er denk wel aan bij

@juffielies Ah top, ik had hetzelfde! Ik krijg hem morgen binnen!
@JoyceJ Ik heb last van hooikoorts sinds mijn laatste zwangerschap, daarvoor een voor mij onbekend fenomeen. Nu altijd vanaf half mei tot eind juni. Er bloeit dan iets waar ik op reageer.. geen idee wat! Ik heb er nog nooit wat voor gebruikt. Slaat bij mij vooral op ogen en neus (loopneus). Stiekem hoop ik dat ik dit jaar weer door de hormonen 'gereset' wordt en het vanaf nu weer weg gaat blijven! 

@JoyceJ Mijn medicatie mag ik niet meer gebruiken. Ik heb speciale tabletten gekregen die je mag slikken als je zwanger bent. Deze werden niet vergoed. Ik vind ze niet zo effectief als mijn andere medicatie, maar het is niet anders ?

Zo, ik moest weer even bijlezen. Leuk al die goede 20 weken echo's en fijn dat iedereen zich wat beter voelt in dit trimester!.
Wij hebben 29 april de 20 weken echo. Toch best spannend! Hopelijk is alles goed..
Daarna gaan wij ook alle spullen kopen, daar wachten we bewust nog even mee. 
We zijn wel al begonnen aan het kamertje, we wachten nu op de schilder en kunnen dus nog even discussiëren over de kleur ?

Terug
Bovenaan