Uitgerekend September 2019

Wij krikken het jongens gehalte nog wat op! Een goede 20 weken echo een een jongen dus! Mijn vriend is dolblij (ik uiteraard ook). Nu de rest van de familie blij maken met de goede uitslag. :)))

@Juffielies Leuk, een jongen!! Wel erg veel meisjes inderdaad hier! ?
Ik ben zelf helemaal blij! Had even flink geshopt en dat komt vandaag allemaal binnen.. ? Zulke leuke kleertjes van de Prenatal! Heb ook nog wat kleding van een schoonzusje gekregen en ben nu genoeg voorzien. Heerlijk, het wordt steeds 'echter'. Ook voor mezelf wat zwangerschapskleding zoals een sportoutfit, want mijn leggings zaten echt nu te strak bij de buik, een heerlijk zomerjurkje en wat basics. Ik kan er weer even tegenaan.. ? Ben helemaal geen fanatieke kledingkoper, maar dit was echt even nodig en kan er dan stiekem toch wel erg van genieten dat ik mezelf getrakteerd heb! 
Doen jullie ook nog iets aan zwangerschapsgym/yoga/bootcamp/zwemmen?
Ik ga zwemmen en heb ook wat andere losse acticiteiten geboekt om me even te focussen op mezelf en de baby. Ik ben zowel nuchter als spiritueel ingesteld en dat laatste vind ik dan ook erg fijn om iets mee te doen richting 'ons'.
Fijne dag!

Wat een leuke goede berichten weer. En heel goed dat het jongens gehalte weer wat verder opgekrikt wordt juffielies!? 
Ik heb mij opgegeven voor Zwangerfit. Lijkt me leuk/ goed en hopelijk draagt het bij aan bekkenstabiliteit en een spoedig herstel na de bevalling. 
Verder mag ik een nieuw kwaaltje op het lijstje noteren: maagzuur. Als ik naar bed ga staat mijn slokdarm in de fik? Heb vandaag rennies gehaald en slaap nu met 2 kussens

Ja echt super leuk een jongen, lijkt nu wel of het pas “echt” word. De echoscopiste zei: gefeliciteerd met jullie zoon. En ik had echt even een reality check Haha. Mijn vriend moest een traantje wegpinken. Dit jochie is zo welkom!!
Ik ben op dit moment nog aan het squashen maar dat ga ik niet lang meer volhouden ben ik bang. Probeer het nog een tijdje. Ik wandel en fiets veel dus daar heb ik nog wat speling.
oef lijkt me vervelend maagzuur ladyj! Ik hoor van veel collega’s over die kwaal... schijnt dat je er wel iets voor kunt krijgen als het heftig is! 
Ik heb op dit moment eigenlijk nergens last van op wat klunzig en vergeetachtigheid na.. het is dat ik gisteren echo heb gehad anders zou ik haast niet geloven dat ik zwanger ben ;-) voel me echt fit, fijn!  

Yes vanavond onze 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed met ons kleine meissie!!? Echoscopiste liep echt alles super goed na en liet veel dingen aan ons zien.. Zag er echt mooi uit! Ben zo mega blij en opgelucht!! Was uiteindelijk toch wel gespannen vandaag. En het was nog steeds overduidelijk een meisje, whaha? Binnenkort eens flink inslaan met de spulletjes!
Ik bootcamp nog steeds 3x per week. Wel wat aangepast (geen rechte buikspieren meer en niet teveel springen, hardlopen gaat daarnaast niet echt denderend meer) maar vind het heerlijk om nog te sporten! Wil het ook zo lang mogelijk proberen vol te houden door te sporten, alleen maar goed lijkt mij.

Hallo..
Ondertussen de 20 weken echo gehad en die was gelukkig verder goed, moet alleen nog even terug komen om het ruggetje goed te bekijken. Mevrouw lag op de rug en zo kon hij het niet goed zien, geen knikkende knieen gaf ie gelukkig aan.
Wel hebben we minder goed nieuws gisteren gekregen. Mijn vader is nl ziek, uitgezaaide kanker. Nu is het zo dat het erg agressief is en een grote kans dat de tabletten niet aanslaan. Dan is het ergste geval max een half jaar. Nu ben ik 10 sept uitgerekend dus hopen we dat hij alsnog opa wordt.
Nu krijg/wil ik sws een keizersnede ivm meerdere malen stuitje breken. Ik zal met de verloskundige overleggen dat als het al heel erg slecht gaat ze het kindje mis met 37 weken kunnen halen (mits ze gezond en voldragen is) 
Al met al is het allemaal zo dubbel..
Meerdere mensen die zoiets hebben meegemaakt? 

(ik ben 23 & mijn vader 60) 

Aaah wat heftig RT, dat soort nieuws wil je niet krijgen in een tijd die zo mooi en leuk hoort te zijn. Lijkt me heel erg zwaar. Heel veel sterkte! 

Wij hadden gisteren de 20 weken echo. Alles is helemaal goed met ons jongetje!! 

Rt wat heftig. Ik hoop voor jullie dat jullie meisje haar opa nog zal ontmoeten.
Ook ik had gister de 20 weken echo. Alles was goed. Al met al 50 minuten bezig geweest. Ik heb door de kamer moeten springen en flink met mn billen moeten schudden om ons mannetje goed te kunnen zien omdat hij lag te chillen met zn armen onder zn hoofd. We konden de armen en handen maar niet in beeld krijgen maar uiteindelijk is het gelukt. En ja ja, ook wij krijgen dus een zoon! ik ben zo blij! Op het moment worden er veel jongen geboren in mijn omgeving dus hij heeft nu al partners in crime haha.
X

Terug
Bovenaan