Uitgerekend September 2019

Gisteren de 20 weken echo gehad! En precies hetzelfde als prilgeluksept, billen schudden en springen maar mevrouw bleef liggen zoals ze zelf wil... 
Ruggetje dus niet heel goed kunnen checken en haar hoofdje lag precies onder mijn navel dus iedere keer een schaduw erover ??
Maar voor zover zij kon zien was er niets aan de hand, maar wel volgende week een extra echo om te kijken of ze nu wel wil meewerken. 

RT, heel veel sterkte deze komende tijd! 

RT, wat ontzettend heftig.. Je ziet graag een zwangerschap met blijdschap en zonder moeilijkheden. Maar met de spanningen en de ernstige ziekte van je vader lijkt me dat heel moeilijk. Heel veel sterkte gewenst! 

Jemig RT wat heftig zeg? heel veel sterkte in deze emotionele achterbaan waarin je toeleeft naar een nieuw leven en tegelijkertijd je bezig moet houden met afscheid van een ander.. hoop dat hij opa mag worden straks van jullie kleintje?

Goedemiddag!
ook hier een geweldige 20 weken echo gehad zojuist. Geen afwijkingen kunnen vinden, alles was aanwezig en zag er top uit. Ze is iets groter dan gemiddeld, n kleine Bourgondiër ?? 
Nu kan het shoppen écht beginnen.

@RT wat een moeilijke situatie voor jullie! Hopelijk kan hij nog even opa voor haar zijn en kunnen jullie met zijn allen toch nog een beetje genieten van het kindje in je buik. Sterkte! ??

Vraagje: ik ben nu 18+5 weken en voelde de baby al einde van week 15. Nu voel ik de baby echt al dagen niet. Zijn er meer mensen die de bewegingen niet meer voelen en is dat normaal? 

Wat fijn al die goede 20 weken echo's, word ik blij van ☺️ Ik mag woensdag, ben dan 20+1 en ik kan niet wachten.
@Liesforum Ik had precies hetzelfde en bij mij bleek de placenta meer aan de voorkant te zijn gegroeid dus dat verklaarde bij mij dat ik ineens minder voelde. Maar ja ik heb dus na een paar dagen contact met de verloskundige opgenomen dat kan ik aanraden :) Ik voel haar nu wel weer iedere dag, waarschijnlijk zijn de trapjes wat krachtiger (ben nu 19+3).
@RT heel veel sterkte de komende tijd. 

Terug
Bovenaan