Uitgerekend September 2019

liesforum, ik voel de baby ook al vanaf zo vroeg en had dat ook aan de verloskundige doorgegeven tijdens een van de afspraken en toen heeft ze gelijk tegen mij gezegd dat ik er niet van in de stress moet raken als ik soms dagen niet voel. Pas vanaf 28 weken hoor je het elke dag te voelen. Dus ze is preventief geruststellend bezig geweest haha? slimme inschatting ook anders had ik er ook erg onzeker van geworden. 
Verder kan het ook zo zijn omdat het zo vroeg en pril is je het misschien niet altijd door hebt als je druk bent. Bij mij is het aardig subtiel de plopjes en gefladder. Ik herken het nu wel steeds beter? 

LadyJ wel goed van je verloskundige dat ze dat gelijk duidelijk maakt! Mijne zei dat is wel heel vroeg, weet je het zeker ;) 
Maar voelde twee dagen echt heel de dag alsof er aan de binnenkant van m’n buik werd gekriebeld. Heel grappig gevoel, helaas dat gevoel niet meer. Maarja misschien is de baby gewoon van pose veranderd. Probeer ik iig te denken haha!

Wat een verdrietig nieuws voor jullie RT :( IK hoop dat hij zich zo lang mogelijk goed voelt en niet te ziek wordt en jullie nog samen kunnen genieten van jouw zwangerschap. Ik duim mee dat hij jullie kleintje nog kan ontmoeten ?

Goede positieve gedachte liesforum! Er wordt nu nog continu geschoven daar en van poses veranderd. Of het zwembad aan vruchtwater heeft misschien een upgrade gekregen? komt goed!

Zo zo ik ben weer bij gelezen.
Fijn die goede 20 weken echo's. Krijg je een positief gevoel van ik heb de echo op 7 mei, hard aan t aftellen dus...
#RT, heel veel sterkte! Bekijk anders of je een extra pret echo kan plannen. Enne feitelijk je vader is al opa, hij heeft je kindje alleen nog niet gezien.

Jaa dankjewel voor gerustellende berichtjes, gister gelukkig weer wat bewegingen gevoeld zo fijn :) Ik moet nog 2 nachtjes slapen en dan de 20 weken echo. Aan het aftellen haha. 
@ RT ik lees nu pas de berichtjes terug. Wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte!

Hier morgen de 20 weken echo! Ik ben zó benieuwd. Ook horen we morgen of we nog een zoontje of een dochtertje krijgen, spannend !!
Gister voelde ik me een beetje vaag, heel de dag weinig beweging gevoeld en al hoorde ik het hartje kloppen via de Angelsound, ik was zó opgelucht toen ik 's avonds weer een beetje beweging voelde.
Ik ga er ook maar vanuit dat er een ruggetje tegen mijn buik ligt en de beentjes etc naar binnen, dat ruggetje lijk ik ook regelmatig te voelen 'duwen' en schuiven..

RT; onwijs veel sterkte en kracht gewenst in deze onzekere tijd!!

Terug
Bovenaan