Uitgerekend September 2019

Lisapisa: heel graag zelfs! We weten van elkaar goed wat we doormaken op dit moment. Ik ben alleen niet zo kundig om dit vorm. Geen idee of we e-mail adres kunnen uitwisselen even via privé bericht of iets dergelijks? 

Lieve Anemoontje, ook bij mij speelt je verhaal vaak door m’n hoofd! Hou hoop en vind kracht bij elkaar, familie en vrienden! ??
Lisapisa, dit geldt overigens ook voor jou natuurlijk. Maar wat ik merk uit je verhaal is dat jullie al iets verder zijn in het traject en zwangerschap.
Fijn dat jullie elkaar hebben kunnen vinden op dit forum en mogelijk steun bij elkaar kunnen vinden. 

Ik denk dat ik namens iedereen spreek: als jullie een luisterend oor willen, dan zijn we er voor jullie! ?

Lieve anemoontje & lisapisa, allebei heel veel sterkte en kracht gewenst. Wat een spannende tijd. Ik duim voor jullie allebei?
Mooi dat je via dit forum steun bij elkaar kan vinden, het zal aan de hormonen liggen maar ik zit een traantje weg te pinken. 
Even wat liefde voor iedereen, alle sterke vrouwen❤️

Heel veel sterkte Anemoontje en Lisa! 

Wij zijn een weekje op vakantie geweest. Dat was fijn. Ik merk wel dat ik snel kortademig ben tijdens lopen. En dat vele plassen is nu al irritant. Wordt alleen maar erger toch?
Ik heb wel een heel druk kindje in mijn buik. Ik voel het zo vaak trappen. Meer die dit hebben? Dat belooft wat voor later...gekneusde ribben enzo :p
Ja die kleertjes.....zo schattig. Vanmorgen een iets duurder setje gekocht. Heb maar maatje 62 gedaan. Dan kan het net wat langer aan dan de kleinste maatjes (hoop ik)

Annemoontje & lisapisa
Wat erg dat jullie dit mee moeten maken hopelijk komt het allemaal goed met jullie baby's. Heel veel sterkte! 

Annemoontje en lisapisa
Heel veel sterkte beide, ik moet vrijdag voor 20 weken echo en ben stiekem wel beetje bezorgt nu hopen dat alled gewoon goed is.
Hopelijk kunnen jullie steun vinden bij elkaar en het samen delen.
Ik hoop dat alles goed komt met jullie kleintjes.
Liefs 

Anemoontje en lisapisa... Ik wens jullie heel veel sterkte. Ook ik zat ermee in mijn hoofd onbewust. Ik hoop dat jullie samen veel steun bij elkaar kunnen vinden en dat het voor jullie allebei goed komt ???

Terug
Bovenaan