Uitgerekend September 2019

Och Lisapisa wat vreselijk. Ik wens jou en Anemoontje en beide families veel sterkte toe!
Het voelt een beetje gek om te delen, maar onze 20 wekenecho vanochtend was helemaal goed?

mamainsept, hier ook een onwijs druk kereltje. Ik voel m veel draaien en schoppen, ook al wat last van harde buiken maar nooit pijnlijk dus prima te doen. 
Mijn vriend kan hem ook al voelen draaien schoppen en bewegen dus dat is voor hem wel heel leuk ook. Vandaag kreeg de kat ook voor het eerst een schopje tegen zn hoofd, dat beest wist niet wat m overkwam haha. 

Mooi dat jullie elkaar gevonden hebben via dit forum lisapisa en Anemoontje. Kan me voorstellen dat het fijn is om contact te hebben met iemand met dezelfde zorgen. Voor allebei veel sterkte en duim voor jullie heel hard dat het goed mag aflopen ???
Prilgeluksept wat geniaal dat over de kat. Kan niet wachten tot dat hier gebeurd aangezien onze kat ook graag op of tegen mijn buik aan ligt. Dan ga ik echt een deuk liggen?

Zooo spannend, vanmiddag hebben we de 20 weken echo. We horen dan ook wat het wordt. Zo leuk. Maar door de berichten hier ben ik stiekem wel een beetje nerveus geworden. Vind het zo erg voor de dames en ben ook heel blij voor iedereen waarbij het wel goed was. Ik ga echt duimen voor vanmiddag!

Ja spannend JLG! Kan me voorstellen dat je een beetje nerveus bent. Heb het zelf ook maar moet nog een week wachten.. pfff.
Ik schrok net wel een beetje. Was met de hond aan het wandelen en toen ineens veel waterige afscheiding. Tot me broek nat.. Na een hoop gegoogle wel weer wat gerustgesteld dat afscheiding toeneemt naarmate je langer zwanger bent en dat het idd vaak waterig kan worden... Pfff

Goedemiddag allemaal,

Ik dacht vanmiddag opeens, laat ik het forum eens bezoeken.
Ik ben uitgerekend op 29 september. Ben nu 19 weken. Ik heb mijn 20 weken echo pas als ik al 21 weken ben. Nog 2 weken geduld dus.

Terug
Bovenaan