Uitgerekend September 2019

LadyJ.
Ik heb er ook veel laat van inderdaad. Dus draag een inlegkruisje. En dat is tot nu toe mijn redmiddel haha. Ik dacht de eerste keer dat ik in mn broek geplast had. En dacht echt van nou dat moet ik gemerkt hebben. Maar nu met inlegkruisje dus goed te doen.
k heb vrijdag mijn 20 weken echo. Zo spannend. Ben erg benieuwd naar de groottr nu. Gelukkig groeit mijn buik ineens super goed dus iedereen zegt het tegen me nu zo leuk. En ik voel ons kleintje ook steeds meer. Zo benieuwd wanneer het van de buitenkant zichtbaar wordt. Maar ik geniet vooral nu minder moe en zoveel gevoel en groei zoo fijn en leuk. Na al die weken onzeker zijn ben ik nu zo trots. 

Spannend al die 20-weken echo’s die gaan komen! 
Zelf mag ik morgenmiddag. Zo benieuwd naar ons meisje en of alles goed is/gaat.
Ik merk wel dat m’n buik nu ineens begint ge groeien. Ben vandaag precies 20weken. Ook merk ik steeds meer beweging van binnen, of zijn het toch m’n darmen?! Haha kan nog niet heel duidelijk onderscheid maken.

Liekeseptemberbaby, 
Goed en geruststellend om te horen dat ik niet de enige ben. Het voelde idd alsof ik in mijn broek plaste en was ook super ongemakkelijk want dacht dat iedereen het kon zien? Lang leve de inlegkruisjes? 
Van binnen wordt er weer flink opgerekt want ik heb best pijnlijke bandenpijn. Heerlijk al die ongemakken haha.
Zometeen ga ik voor het eerst naar Zwangerfit. Ff de luiheid eruit sporten en hopelijk leuke contacten op doen en ervaringen delen met andere zwangeren?

Ja afscheiding heb ik sinds deze week ook heel veel! Was al wat meer, maar idd nu echt een soort plasjes, voelt gek! Ben nu 21 weken en heb echt een groeispurt gehad de afgelopen 2 weken. Krijg echt een buikje en voel de kleine iedere dag meerdere keren. Heel leuk! Wel erg veel last van mijn onderrug na een dag werken. Moet meer op Mn houding gaan letten denk ik...

Leuk al die groeiende buiken! Ik ben trots op de mijne. Leukste reden ooit om dikker te worden ☺️
Hopelijk binnenkort weer veel goede 20 weken echo's berichten!??

Zo we hebben een super goede echo gehad! Geen afwijkingen gezien en alles zag eruit zoals ze graag zien. De vorige keer liep de kleine nog een kleine week voor qua groei en nu nog 2 dagen dus was ook super netjes. Beetje een groot buikje maar niks om zorgen over te maken. Ik moet wel over 4 weken een glucose tolerantie test doen. Zo'n suikerdrankje drinken om zwangerschapsdiabetes uit te sluiten maar daar zie ik niet zo tegenop. Dat zien we dan wel weer.
Onze kleine frummel lag nog lekker met zijn hoofdje omhoog, in een stuit dus en daardoor weten we nu NOG STEEDS niet zeker wat het wordt. De echoscopiste heeft echt lang en uitgebreid gekeken maar ze durfde het niet te zeggen. Pffff. Over 2.5 weken gesprekje bij de VK en dan vraag ik of ze even wil proberen te kijken. Ik wil inmiddels wel wat gaan shoppen hoor hahahaha

Anemoontje & Lisapisa wat een narigheid allemaal zeg en wat een emotionele rollercoaster zitten jullie nu.. Heel veel sterkte komende tijd en hopelijk komt er snel duidelijkheid?
Voor de rest van de mensen: fijn die goede 20 weken echo's! Ik ben nu 21w1d. Buik groeit echt mooi nu ook, iedereen zegt nu ook dat je het goed kan zien. Vind ik wel leuk ? Alleen maar een goed teken dat ze goed groeit denk ik dan! Ben de laatste week wel steeds wat vermoeider, veel stress en drukte ook op het werk wat het niet rustiger maakt. Daarnaast slaap ik ook niet al te best, kan niet meer op mijn buik slapen (en was een fulltime buikslaper voorheen?) en ook te lang op mijn rug is niet prettig. Dus lig in allerlei rare kronkelhoudingen. Daarnaast minstens 2, vaak 3x per nacht er wel uit om te plassen, pfff. Overdag moet ik nu ook al zó vaak.. en dat wordt alleen maar erger zeggen ze? Nou ja we gaan het zien, als dat het ergste is.
Ergens deze week gaan we beginnen met de babykamer, kinderwagen is inmiddels ook besteld. Zo leuk allemaal ?

Vandaag weer bij de verloskundige geweest, was allemaal nog steeds prima.. totaal 3 kg aangekomen.. die had ik niet verwacht, gezien dat bij de oudste 2 ietsje harder ging? 
Slapen is echt een ramp,  zodra ik ga liggen viert de kleine een feestje! En als ik denk dat ie stopt, moet ik plassen daarna ga ik weer liggen en begint hij gewoon opnieuw haha!!
Zijn er trouwens nog meer dames waarbij de kleine letterlijk dwars ligt? Dus ipv boven naar beneden, van links naar rechts zegmaar! De verloskundige zegt dat het nog alle kanten opgaat, maar mijn andere kids lagen altijd gelijk goed dus ik vind het wel apart...

Terug
Bovenaan