Uitgerekend September 2019

Ik heb vandaag ook de 20 weken echo gehad. Geen bijzonderheden, lekker gemiddeld en nog steeds duidelijk een jongetje :) Mijn buik groeit trouwens behoorlijk. Dat zei de verloskundige vorige week al, de komende tijd gaat je buik snel groeien. Ze heeft geen ongelijk gehad.

Ik ga halverwege augustus met verlof. Dus met 34 weken. Ik heb nog vakantiedagen die ik erna kan aanvullen. 
Met slapen gaat het prima zolang ik mijn kussen maar heb. Ik heb z'n zwangerschapskussen van 3 meter. Ik lig er helemaal in, heerlijk! Waardoor ik redelijk kan leunen met mijn buik en steun heb in mijn rug. Maar ik slaap wel kort momenteel. Ik kan niet langer dan 4/5 uurtjes goed slapen. Of ik moet naar de wc, of ik word gewoon wakker. 
Op mijn werk gaat het nog prima, ik werk nog mijn volledige aantal uren. Maar ik merk dat ik nu meer moe was dan de afgelopen weken(ben nu 20+3) van de dag kapot. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die veel overneemt in huis. 

Fijne avond dames, en voor zo slaap lekker !!

Leuk al die goede berichten en jongens erbij :).
Ik ga 5 weken van tevoren met verlof, ik heb een zittend beroep.
Om te slapen vind ik het zelf ideaal om een voedingskussen te gebruiken. Zonder krijg ik op mijn zij al snel last van mijn buik. Misschien iets voor de dames met slaapproblemen.

Ach dat slapen ja, ik heb de 2 weken vooral last van m’n rechterbeen.
Heel vreemd.. als ik op m’n zij lig dan voelt het net alsof m’n rechterbeen wordt afgekneld. Het voelt echt alsof ik hinkelend een marathon gelopen heb en ik word ook iedere ochtend wakker met een zwaar vermoeid been. Alleen als ik op m’n rug lig dan kan ik m’n been soort van ontspannen, maar zodra ik op rechts of links ga liggen begint het weer... 
Zijn er meiden die dit herkennen? Of weten wat het zou kunnen zijn? Of nog beter.. wat kan ik eraan doen? ?

Zo ik ben even niet geweest hier maar had aardig wat bij te lezen!
Anemoontje & Lisapisa wat ontzettend vervelend om te lezen dat jullie 20 weken echo niet zo heel goed was. Wel fijn dat jullie wat steun bij elkaar kunnen vinden en er ondertussen alweer iets positiever naar kunnen kijken.
Ik wil als alles lukt pas 4 weken vooraf met verlof. Denk/hoop dat dat wel moet kunnen aangezien ik een kantoorbaan heb en vind dan die weken erna eigenlijk even belangrijker!
Hoe gaat het bij jullie met het voelen en zien bewegen van de baby? Ik voelde hem met 17.2. Mijn man heeft met 20.4 een schopje aan de buitenkant gevoeld (ik zelfs al eerder maar toen was hij weer niet in de buurt). En vandaag (21.2) zag ik voor het eerst zelfs mijn buik bewegen! 

Vandaag al weer 20 weken samen met een klein steeds groter wordend bulletje :)
Afgelopen dinsdag 20 week echo gehad alles compleet en geen afwijkingen te zien. Lekker druk aan t bewegen. Zooooo fantastisch.
Hier ook vies veel afscheiding... doe gewoon een inlegkruisje. Anders is het echt heel vies.
De moeheid is bij mij heel wisselend, hangt een beet je af van hoe de nachtrust was. Vandaag echt bek af, lekker nu op de bank en beentjes omhoog.
Annemoontje en lisapisa echt wat een akkelige situatie. Zet hem op dames hou je sterk en probeer vertrouwen te houden. Moet geregeld aan jullie situatie denken... wat is t toch oneerlijk!!

Mooi weer al die goede echo's!! Volgens mij hebben de boys een inhaalslag gemaakt :) Komende week denk ik de laatste dames, denk ik? Succes!
Ik heb geprobeerd een mooie jurk geschikt voor een bruiloft te vinden maar ik vind het echt zoooo tegenvallen. 
Al die jurken zijn groot en lang. Ik wil gewoon een spaghetti bandje (bijvoorbeeld) maar  blijkbaar als je zwanger bent moet je schouders, knieën, decolleté en rug verbergen ?
Iemand nog tips voor een goed merk? 
Ik ga nog even bij tweedehands winkels kijken maar anders trek ik wel een oude jumpsuit aan, die hoort los te zitten maar spant straks mooi om de buik. 

Terug
Bovenaan