Uitgerekend September 2019

Google eens op anna field mama en jurken. Ook bij zalando. 
Hier heb je geen spaghetti maar wel zonder mouwen. Ik was juist opzoek naar iets met mouwen ;)

Minni een jumpsuit is denk ik ook heel mooi! Verder helaas geen tips voor je..
Met onze jongen gaat volgens mij alles heel goed, hij beweegt echt mega veel! Zag gisteren zelfs even een soort schokje door mijn buik gaan, heel gek. 
Ik ben nu 21+4, en mijn moeder wil graag nog een pretecho met mij doen. Is er iemand die tips heeft over de tijd dat ik dat het best kan laten doen? Wil denk ik graag 2D, vind 3D altijd een beetje een gek gezicht. 

Ik had pas ook een bruiloft. Hele gave jurk van Mamalicious gekocht, donkerblauw en volledig van kant (wel met een soort onderjurkje erin gestikt hoor!) Met driekwart mouwen ?

Dank voor de tips!! Kanten jurkje.. klinkt goed :) 
Juffielies volgens mij is het tussen de 28-32 weken het leukst omdat hij dan nog volledig in beeld gebracht kan worden en dan ook de meeste details zichtbaar zijn. ☺️ Leuk om zoiets met je moeder te doen!

Inmiddels hebben wij afgelopen week ook een goede 20 weken echo gehad!
Het was even onduidelijk want de kleine wilde niet meewerken maar inmiddels weten we het; we krijgen een meisje!
Nu begonnen met de babykamer, leuk om er dan zo echt mee bezig te zijn! ?

Hallo allemaal
Afgelopen vrijdag hebben wij ook onze 20 weken echo gehad. En de kleine werkte goed mee want hield de benen stijf tegen elkaar zodat wij niet konden zien wat het wordt. En wat we dus ook niet wilde weten. Verder was bij ons alles goedgekeurd en zag alles er gezond uit. Wel loopt het een paar dagen voor op de groei, maar daar maakte ze zich geen zorgen om en was ook niet erg. Ook heb ik die avond voor het eerst de kleine voelen trappen. Zo gek gevoel, maar zo fijn. Verder beweegt de kleine ineens super veel wat vorige week nog nauwelijks gevoeld en nu ineens elke dag. Zoo fijn
Allemaal nog een fijne zwangerschap 
Liefs 

Hoi allemaal,
iedereen een fijne Moederdag gehad? Ik ben nu al verwend door onze kleine man: hij liet mijn vriend voor het eerst meegenieten van zijn trapjes. Heel gezellig en bijzonder om dat nu samen te mogen delen.
Ik heb al een week pijn bij mijn onderste ribben en rug. Morgen even testen op blaasontsteking, ben benieuwd of dat het is. 
Woensdag controle en een pretecho gepland. Zo veel zin in om onze kleine weer te zien! 
Hoe gaat het met jullie allemaal? 

Terug
Bovenaan