Uitgerekend September 2019

Hoi Dames,
ik ben 24 september uitgerekend?
Deze zwangerschap totaal anders dan de 1e, 
helaas bij ons ook 20 kwam echo niet helemaal in orde ,zag verhaal eerder op forum ,alles staat op zijn kop .bij ons verdenking van missen van 1 niertje , naar lumc leiden doorgestuurd niertje is gevonden ??alleen toen zagen ze wat bij hartje wat ze niet vertrouwen nu wChten tot 23 mei voor nieuwe echo van hartje . Ukkie beweegt heerlijk schopt lekker dus we houden daar aan vast dat alles in orde komt ?☺️

Oh jemig ook spannend voor jou zeg en dan tot 23 mei moeten wachten. Sterkte! 
Ben ook benieuwd hoe het met Anemoontje en Lisapisa is?
Wij hebben gister de 20 weken echo gehad. Onze meid is goed door de APK gekomen? maar pfff wat een spanning zeg. We hadden een hele fijne echoscopist die uitgebreid de tijd nam en alles goed uitlegde. We gingen met 14 hele mooie en duidelijke echo foto's naar huis? 
We krijgen alleen wel extra groei echo's omdat de navelstreng niet centraal is aangelegd aan de moederkoek maar aan de zijkant. Daardoor is er iets meer kans op laag geboortegewicht of vroeggeboorte. Ook moet er tijdens de bevalling even extra rekening mee gehouden worden. Ik ging al in het ziekenhuis bevallen, maar nu ben ik helemaal blij daarmee. Maar voor nu geen zorgen ze groeit zelfs wat bovengemiddeld tot nu toe kwam eruit na de metingen? dus ik zie de extra echo's vooral maar als bonus? 

Lief dat jullie aan ons denken. Ik lees wel nog mee maar plaats nog maar weinig. De roze wolk is toch wel redelijk weg.
ik heb gelukkig veel contact met lisapisa onze situaties zijn behoorlijk gelijk. Zelf sta ik elke 2 weken onder toezicht van het VU dan doen ze een GUO. Volgende keer is er ook een kinderchirurg bij aanwezig. Ze heeft meegemaakt meerdere keren dat het tijdens de zwangerschap verbetert vaak vanaf 28 weken dus daar duimen we voor. Maar de onzekerheid blijft en vooral veel vragen continu! 

Fijn dat jullie elkaar hebben en begrijpen wat en hoe het is om in zo een situatie te zitten. En man oh man wat hoop ik toch dat het inderdaad mag gaan verbeteren. Kan me voorstellen dat het hele onzekere tijden zijn en de roze wolk wel weg is. Ik hoop dat we over een aantal weken te horen krijgen dat het de betere kant op gaat voor jullie en jullie kindjes. Duimen blijven ondertussen draaien??

Fijn dat jullie elkaar hier gevonden hebben, iemand die precies begrijpt wat je doormaakt. Veel sterkte beiden en hier wordt veel aan jullie gedacht! 

Mijn schildklier EIN-DE-LIJK stabiel na 23 weken ? de gyneacoloog tevreden en nog even mogen spieken naar het wiebelkontje. 
De buik groeit flink, maar vind het nog steeds gek om mezelf te zien met die toeter. Hebben jullie dat ook? Zo onwerkelijk het hele idee!
Het gaat ook zo snel allemaal, nu vakantie tot 31 mei en dan nog 10 weken werken en dan gaat mijn verlof in! 

Heftig hoor Anemoontje.. Ik snap dat die roze wolk niet aanwezig is. Heel erg duimen dat het vanaf week 28 dan verbetert?
Hier alles oké, nu 22w4d. Buik groeit mooi, ik voel haar daarnaast over de hele dag verspreid steeds meer en ik merk dat ze ook steeds krachtiger schopt/slaat. Mooi gevoel ? Wij zijn inmiddels aan de babykamer begonnen, kinderwagen is nu ook besteld. Over 2 weken hebben we heerlijk 2.5 week vakantie en dan gaan we eens even voor de kinderkamer meubeltjes kijken! Daarnaast nog lekker 10 dagen naar Italië met z'n tweeën? Nu inmiddels ook rustig aan kleertjes aan het kopen, verder moeten we nog veel aanschaffen.

Zo vandaag weer naar de VK geweest en fijn gesprekje gehad. Ik voel de baby namelijk wel elke dag even (ene dag meer als andere dag) maar heel licht. Blijft echt bij trillingen, kriebeltjes en soort schokjes. Ik maakte me best druk want dacht het nu  (21w3d) meer te moeten voelen maar ze stelde me heel erg gerust.
Ook weer lekker lang gekeken en EINDELIJK hebben we gezien wat ons kleine frummeltje is. Wij krijgen een ZOONTJE! Het is dus een jongen, wat fijn dat we het nu eindelijk weten. Vanmiddag in de stad om het te vieren meteen een leuk boxpakje gekocht met leeuwenkopjes erop. We moeten nog heel veel aanschaffen van de uitzetlijst maar binnenkort gaan we gewoon met de lijst op pad en gaan we wat leuke dingetjes uitzoeken. Nu gewoon heel blij dat we weten dat het een jongen is. Ben heel benieuwd hoe de familie reageert!

JLG wat fijn dat hij zich eindelijk heeft laten zien ;-). Ik zal van de week eens de lijst bijwerken. De meiden gaan zeker winnen maar de jongens hebben wel een inhaalslag gemaakt!
Ik heb vandaag een 3D echo gehad. Ik was er een beetje huiverig voor maar wat was dat leuk zeg! Ik vond dat er zoveel tijd zat tussen de 20 weken echo en de 34 weken liggingsecho dus hadden we een extra echo ingepland. Onze jongen liet zich redelijk goed zien (wel graag de handjes bij het gezicht) maar echt zo leuk om al een beeld te hebben bij zijn gezichtje. Ze hebben ook nog wat metingen gedaan en we zijn nog steeds heerlijk gemiddeld :)

Terug
Bovenaan