Uitgerekend September 2019

[quote quote=10204393]Hin, haha excuus… nog 16-17 weken moet het zijn Ik kan er niks aandoen, ik ben gewoon zwanger sorry hahahah[/quote]
Oh hahahahaha! Ben allang blij dat het deze keer niet aan mij ligt! ?

Wat leuk om te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat! Bij de hema had je laatst voor moederdag al rompertjes enzo en nu ook voor vaderdag, och och wat vind ik t leuk!! Dacht altijd dat ik juist dat soort dingen nooit zo leuk zou vinden, maar zuuuucht....
Gaan jullie nog een "newborn shoot" doen? Dat lijkt ons ontzettend leuk maar ik ben er niet helemaal zeker van haha 
Ik voel ons meisje ook steeds beter, zooo een fijn gevoel!! Af en toe twijfel ik nog wel of het mijn darmen ofzo niet zijn, maar het verschil wordt echt steeds beter voelbaar. Blijft toch bijzonder he?
Heeft iemand verder nog kwaaltjes zo verder in het tweede trimester? Bij mij wil de vermoeidheid maar niet minder worden ?

Slapeloosheid is het nieuwe kwaaltje geworden bij mij. Moeilijker dan normaal in slaap komen en al een paar dagen rond half 5/5 uur wakker en niet meer kunnen slapen. Pffff 

Hier eigenlijk bijna kwaaltjes vrij (even afkloppen). Af en toe wat lage rugpijn en pijn aan mijn stuitje, maar als dat alles is hoor je mij niet klagen. 
Ik verlang wel echt naar een groot rood stuk vlees op dit moment, nog even geduld maar.. 
Vind het heerlijk om ons kindje te voelen, voelt wel gezellig. Luchtbelletjes herken ik niet, wel veel afscheiding. 
Newborn shoot heb ik nog niet aan gedacht eigenlijk :) 
Fijne zaterdag allemaal! 

Ik heb niet echt kwaaltjes meer. Afentoe lage bloeddruk en ik slaap juist als een blok. Droom wel heel levendig, hele films!
Kleertjes inmiddels genoeg. Deels gekocht, deels gekregen en zelf had ik ook nog het nodige dat nog prima te gebruiken is. Vandaag een luieremmer en thermometer gekocht, volgens mij ben ik er verder wel zo ongeveer aan uitzet. Moet nog wel een kraampakket van de verzekeraar bestellen.
Groetjes!

@IrisK: Ik snap precies wat je bedoelt. Ik had dat gevoel van die luchtbelletjes deze week ook. (Ik ben 23 weken op weg). Voor mijn gevoel schopt hij niet alleen naar voren maar ook naar beneden en voel ik het dan. Het stelt me altijd gerust als iemand anders zoiets ook heeft. ;)

Hebben meer dat ze nog niet zo kunnen wennen aan het dikker zijn? Heb al een behoorlijke buik en ben er zeker ook wel trots op. Alleen voel ik me daardoor wel heel dik en breed op een of andere manier. Omdat ik ook best wel een voorgevel heb zeg maar ?vind dat met kleding zo lastig heb bij alles het gevoel dat het er niet uit ziet.
Verder geen kwaaltjes ofzo gelukkig heb tot  nu toe echt een heerlijke zwangerschap! 
En voor iedereen die niet zulk goed nieuws had gehad, wat spannend allemaal denk vaak aan jullie! Xx

Loesjeee: wat dat betreft lijken we nog steeds op elkaar ondanks dat onze 20 weken echo niet goed was. Elke spiegel of ruit die ik zie denk ik jeetje ben ik dat. Voel me zo dik! Laatst op verjaardag zo je borsten zijn lekker gegroeid zeker ehhhh en bedankt he. Best wel moeite ook met het zwaarder worden! Op mn werk heb ik mn buik nog verborgen weten te houden, maar nu na 3 weken vakantie kan ik er echt niet meer om heen haha

Terug
Bovenaan