Uitgerekend September 2019

Nee dikker worden voelt nog niet vervelend. Het is nu ook echt alleen nog Mn buik en vind deze buik mooier dan de flubberbuik die ik hiervoor had Haha. Hoop dat het zo blijft...

Hier ook echt alleen buik. Mijn borsten zijn gestopt met groeien en lekken nu sinds een week.. ook erg fijn!
Het meest irritant zijn nog wel de opmerkingen die je ongevraagd krijgt .. komt zeker al bijna, wat word je buik dik!  Really?!

Anemoontje: precies dat heb ik ook, als ik in de spiegel of n ruit kijk vind ik het zo gek dat dat aan mij zit. Zo’n gek idee blijft het!
Verbaasd me wel dat het ineens blijkbaar normaal is om iemand daarop aan te spreken. Laatst zei de dame achter de kassa bij de Aldi, joh mooie bolle buik, het zal wel niet meer lang duren hè?! En dan denk ik Omg... wie ben je? En je hebt geen idee.. ?

Ik draag heel erg naar voren (je ziet niets aan de achterkant) waardoor mijn buik niet breed is maar wel flink uitsteekt. Dus ik krijg ook regelmatig de opmerking “aftellen is zeker begonnen?”. Eh ik moet nog 13 weken... ?
Nog niet heel veel aangekomen maar mn lichaam is wel aan het veranderen. Ik vind het allemaal wel prima. Ik begin alleen onhandig te worden met aankleden, schoenen aandoen, bukken enzo..

Ja inderdaad anemoontje dat heb ik ook overal waar je jezelf in ziet schrik je even.
En ook idd dat veel mensen zegen zo je groeit goed he / zo als je zo door blijft groeien tot het eind / gefeliciteerd met je zwangerschap! mijn man zei laatst al ze was zo mooi afgevallen maar komt nu weer bij. Dat vond ik nog het ergste om te horen. Na die opmerking voel ik me dus gewoon dik!

Ah dat is wel echt zuur loesjeee. Opvoeden die mannen!
wij zijn nu op vakantie ben echt bang dat ik in totaal al wel bijna 10 kilo ben aangekomen. Thuis weer op rantsoen! 

Mijn achterbuurman vond het laatst nodig om te zeggen dat het niet zozeer mijn bolle buik is maar vooral mijn bolle 'toet' die hem opviel.. bedankt hè?? 
Oh lekkende borsten nu al mamapatty? Dat lijkt me ook erg ongemakkelijk. 

Ik ben blij met mn bolle buik. Ook omdat ik mooi naar voren draag dus heb nog steeds redelijk taille. 
Maar ook ik krijg iedere dag van verschillende mensen te horen 'dat je het goed ziet', 'wat groei je hard', 'je bent zeker al een eind op weg' etc. Daar word ik wel een klein beetje onzeker van. Dan denk ik dat ik té snel ben gegroeid oid. Maar in mijn yoga groep zitten allemaal dames die ongeveer even ver zijn en dat zijn onze buiken ook dus dat stelt me gerust. Toch baal ik dat ik die geruststelling dan nodig heb. 
Ik heb geen weegschaal thuis dus geen flauw idee wat ik ben aangekomen. Met de 20 weken echo was dat pas 2 kilo maar de verloskundige heeft me alleen de eerste keer gewogen en daarna niet meer.

Terug
Bovenaan